A nerdy sweet life

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Rianna - 5 juli 2012 11:52

Har jag nånsin givit ett djur eller en sak ett Harry Potter-relaterat namn, om inte, skulle du vilja?

 

Jag har aldrig haft ett eget husdjur, så jag har inte kunnat ge något djur ett sådant namn. Men skulle jag ha en stor, rynkig hund skulle den få heta Fang, som Hagrids hund gör. Jag har dock flera gosedjur hemma som jag namngett till olika saker. Till exempel en gosedjurs-råtta som fick heta Scabbers (ni vet, Peter Pettigrew) och sedan har jag en uggla som jag dock gett namnet Wicky, som inte ens är Harry Potter-relaterat. Men det är en uggla vars namn kommer från en HP-fanfiction jag skrivit! 


När jag får barn och kanske manliga tvillingar skulle jag viljat ge dem namnen Fred och George, men jag tror inte Johan vill det. Eller ge en pojke namnet Neville, eller en flicka som får heta Luna. Luna är ju faktiskt ett otroligt fint namn! Vi får se helt enkelt. 


Där hade ni mitt svar!

 

Fred och George, vet dock inte vem som är vem... Haha!

 

Moi moi!  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards