A nerdy sweet life

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Rianna - 3 juli 2012 17:15

Konserverade gubbar, jo jag tackar ja!

 

 

       [Klicka på bilderna för att få dem större]


Jag och min humor var helt överens, denna burk var jag bara tvungen att köpa när jag såg den på Myrornas idag. 

Den är helt enkelt supercharmig och jag skrattar varje gång jag tittar på den! Titta bara på vilka miner gubbarna gör! "HJÄLP MIG UT!" *evil stare* Vad tycker ni, är den charmig, rolig eller bara konstig?


Och inte var den dyr heller, bara 25 pengar! 

 

Moi moi!

Av Rianna - 3 juli 2012 00:00

Som frågan lyder...

 

Hufflepuffs elevhem är grundat av Helga Hufflepuff, deras elevhemsvapen är en grävling, vilket innebär att en Hufflepuffare kan vara snäll så länge man själv är snäll mot denne. Men om du blir elak, då blir även Hufflepuffaren det. Hufflepuffs elevhem har färgerna gult och svart. 


Jag tillhör och kommer alltid tillhöra elevhemmet Hufflepuff. Loyal, just, fair, true and unafraid of toil. En Hufflepuff är väldigt lojal mot sina vänner och förespråkar rättvisa. En känd Hufflare är t.ex Cedric Diggory, som brydde sig otroligt om sina vänner och deras välmående. En Hufflepuffare är inte heller rädd för att jobba hårt när det verkligen gäller. Jag är en otroligt stolt Hufflepuffare!


Alla som drar skämt som "What the fuck is a Hufflepuff?" eller "Hufflepuffs are particulary good finders" är bara obildade när det kommer till ämnet "Hufflepuffs elevhem". Att Hufflare inte lika ofta vinner elevhemstävlingar eller sådant är för att vi inte är lika tävlingsinriktade utan vi bryr oss mer om levande ting och är inte särskilt materiella. Alla elevhem är bra, och tillsammans står vi starka! 



 

   

Gult gult gult är märket på min klädnad

Gult gult gult är min öronmuff

Allt som är gult gult tycker jag är vackert

För jag är en riktig Hufflepuff

 

Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards