A nerdy sweet life

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Rianna - 1 juli 2012 18:53

Vilken är din favoritskurk i Harry Potter?

 

Jag har många favoriter bland skurkarna, men det är mest efter hur de ser ut. Lucius, Bellatrix och Fenrir Grårygg är ju sjukt snygga i filmerna, eller bara ser allmänt coola ut. Snape verkar bara som en bad guy först men det är han ju inte. Inte enligt mig i alla fall. Draco är liksom den där lilla missförstådda saken som man inte vet var man har honom någonstans. Den som är mest ond, vilket är (enligt mig) Dolores Umbridge har överhuvud taget ingen rolig personlighet utan hon är bara ond och äcklig. Hatar hennes karaktär mer än vad jag hatar huvudskurken vilket som ni såklart vet är Lord Voldemort. Voldemort är liksom bara... Bara Voldemort helt enkelt... Haha!


Men om man ska gå efter personlighet så skulle jag nog välja Barty Crouch Jr eller Bellatrix. De är i alla fall lite roliga, Barty som Moody är ju fett rolig, speciellt när han förtrollar Draco. För övrigt är han så himla slingrig och underbart galen. Och Bellatrix, även om hon torterat Nevilles föräldrar och även om hon är allmänt ond, är liksom hyperaktiv, även hon underbart galen, badass och ser badass ut. Pratar roligt gör hon också! Så jag skulle välja de två, om jag nu måste välja.


   

Det var mina favoriter bland skurkarna det!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards