A nerdy sweet life

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Rianna - 30 juni 2012 15:30

Ja, vad skulle jag se i the mirror of Erised?

 

Jag har så mycket jag vill uppnå här i livet. Jag vill gå ned i vikt för att hålla mig hälsosam och slippa diabetes, jag vill fortsätta leva med Johan, jag vill ha pengar så att det räcker och blir över, jag vill bli känd fotograf, jag vill ha barn, jag vill gifta mig och ha en jättefest. Ja, jag vill mycket. Men jag vill väldigt gärna komma långt i min karriär och bli känd som fotograf. Så i spegeln skulle jag nog se en fotostudio med alla tillbehör och kameror man kan tänka sig. Och på väggarna sitter det inramade foton som jag själv tagit och är stolt över, och även priser jag vunnit i olika fototävlingar.


That is one of my hearts biggest desires. 

 

The mirror of erised shows not only yourself, but your hearts desire.  

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards