A nerdy sweet life

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Rianna - 27 juni 2012 19:49

Tänkte bara lite snabbt skriva upp ett schema över min sommar mest för att jag själv ska ha koll på saker och ting.


28 juni-7 juli: Fota så mycket jag bara kan, samla på mig material till fanfictions/skriva ffs och hänga med kompisar/Johan.
8-10 juli: Åka till Stockholm och vikingabyn Birka med mor och far, Johan hänger på för att det är en födelsedagspresent åt honom.

11-20 juli: Åka till Finland och hälsa på släkten med mor och far, Johan följer med där också. 

21-31 juli: Umgås med vänner, med Johan och även hans mamma & bror när de kommer och hälsar på. Hjälpa Johan att visa Åsa (hans gamla skolkamrat) runt i Morgongåva och Uppsala när hon hälsar på under ett par dagar för att se hur Johans lägenhet ser ut. Hon ska ju bo där som en hyresgäst tills hon hittat eget boende under max ett år. 

Under första veckan i augusti: Ett par dagar under denna vecka ska jag och Tonix hålla i ett piratlajv i Örbyhus tillsammans med några andra. 


Annars ska jag bara allmänt chilla, fota, skriva och vara med vänner. Bara ha kul helt enkelt. Och sedan ska jag träna så mycket jag bara kan, förstås! 


Ska du göra något kul i sommar?

 

Moi moi!

 

 

Av Rianna - 27 juni 2012 18:33

Alltså, min favorit "Defense against the dark arts" eller "Försvar mot svartkonster"-lärare. 

 

Jag skulle vilja säga Snape, men jag gillar dock Remus Lupin starkt och måste nog säga honom ändå.

Han är pedagogisk, har mycket att lära ut, han är tuff, sticker ut och är väldigt snäll. Väldigt mysig också!

Sen gillar jag att han är en av marodörerna! 


Så min favorit är alltså Remus Lupin!


Remus Lupin! <3


Moi moi!   

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards