A nerdy sweet life

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Rianna - 25 juni 2012 20:09

Köpte inte särskilt mycket på UppCon, men här är några bilder!

 

En liten flaska att ha på lajv som jag köpte av SnelSten!

 

Min första kigurumi!

 

En Luna-mössa jag fick av Max!

 

Köpte även en Usopp men den har Johan.

 

Köpte även matchande tights i samma neongröna färg!

 

En liten neko!

 

Moi moi! 

Av Rianna - 25 juni 2012 19:54






Lite kul bilder från UppCon!

 

                                     

Underbart UppCon helt enkelt!


Moi moi!  

Av Rianna - 25 juni 2012 11:35

Frågan lyder alltså, vad gör du efter att ha gått ut Hogwarts?

 

Jag skulle antagligen vilja bli lärare på Hogwarts, jobba på Kansliet för missbruk av mugglarprodukter, Departementet för magiska olyckor och katastrofer eller Departementet för magiska transporter. Eller så skulle jag kunna bli fotograf på The Daily Prophet, eller bara fotograf helt enkelt. 

 

Jag tror inte jag skulle passa som auror liksom, det är ju som att vara polis i mugglarvärlden. Och det passar jag inte som, även om det skulle vara ballt att vara det!

 

Det var svaret på den frågan!

 



Moi moi!  

Av Rianna - 25 juni 2012 10:37

Lite bilder från UppCon innan och under Cosplay SM, lite efter också!

 

   

                                Det var allt från den sista dagen på UppCon, de andra bilderna från de två första dagarna lägger jag upp sedan!

 

Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards