A nerdy sweet life

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Rianna - 11 juni 2012 20:46

Ja, som frågan lyder.


Jag skulle nog helst vilja gå på trollformelläran. Jag älskar helt enkelt att det i Harry Potter går att få saker att flyga, att försvinna, att man kan låsa upp saker utan nyckel, att man kan framkalla saker, förtrolla saker, framkalla vatten/eld osv. Jag skulle vilja lära mig nya formler hela tiden! Och professor Flitwick verkar vara en cool typ så det skulle nog vara intressant!


   Helt enkelt awesome!


Moi moi!

Av Rianna - 11 juni 2012 19:41

Idag spelar Sverige emot Ukraina. Eller vänta lite nu, jag skrev visst fel. Det är Zlatan mot Ukraina. 


Jag har läst om fotbollen i flera tidningar och bloggar idag. 8 minuter, någon lokal Uppsala tidning, ett par ungdoms-tidningar och en del bloggar med fotbollsgalna människor. Och vet verkar nästan som om det vore Ukraina VS Zlatan istället för Ukraina VS Sverige. 


Det är alltid ett jävla tjat om Zlatan. Som om han är den enda personen i Sveriges lag? Låt honom möta fullt lag på 11 pers ensam så får vi se hur bra han är. 


Visst, han är bra. Han är ju inte någon dålig fotbollsspelare. Han är bra, helt enkelt. Men överskattad. Som fan. 

Tycker i alla fall jag. Man ser ju nästan bara Zlatans ansikte i tidningarna. Irriterande. 


Ett exempel...


Tycker helt enkelt att man ska ge de andra spelarna lite uppmärksamhet också. Eller gör man redan det och jag missar det? Så kan det ju också vara. Men som jag uppfattat det så är det mer snack om Zlatan än hela laget. 


HEJA SVERIGE, VINN NU FÖR FAN!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards