A nerdy sweet life

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Rianna - 29 maj 2012 20:06

Tänkte skriva lite om hur det står till med lilla mig. 


Eftersom att pappa gömde kameran med bilderna från Ozzy-konserten så tog det ett tag innan jag fick in dem på datorn. Dessutom blir mitt internet kasst när jag försöker ladda upp bilder på bloggplatsen, så ni får se lite bilder imorgon!

För övrigt, det var en helt okej konsert. Ozzy var awesome men platsen man hade var inte särskilt awesome. Längst bort på läktaren. Får skylla mig själv att jag inte var där tidigt!


Allt är klart i skolan, nu väntar jag bara på att allt ska ringa ut så att jag kan få köra igång med mina små projekt. Lajv, photoshoots, picknicks, Finlands-resor och en massa annat! FUN FUN!


Nu ska jag sova!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards