A nerdy sweet life

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Rianna - 23 maj 2012 21:30

Köpte för någon dag sedan Sverige Karameller, gjorda av Sockerbageriet! Med smak av blåbar och hjortron, sjukt goda var de!


(Inte min bild)


Smakade liksom inte för sött eller för alldagligt. Hade en spännande smak som jag inte kände igen, vilket antagligen var hjortron-smaken. Borde äta mer varm hjortronsylt till min vaniljglass! MUMS!


Moi moi! 

Av Rianna - 23 maj 2012 20:09

Ugglor är väldigt fina fåglar!








They are so cute, fluffy and awesome!


Moi moi!

Av Rianna - 23 maj 2012 19:33

Många av oss här vet nog vilka LMFAO är. Och även deras låt Party Rock Anthem.



Det är väldigt många som gör covers på denna låt. Men nedan har vi två av mina absoluta favoriter!


Pony Rock Anthem med Vinyl Scratch, Pinkie Pie och Neon Lights. 


Potter Rock Anthem... Helt enkelt Harry Potter! 


Fuck yeah!


Moi moi!

Av Rianna - 23 maj 2012 11:08

HALLELUJAH! Jag är officiellt klar med allt som behöver göras i skolan! FUCK YEAH! 


Idag gjorde jag klart min fotobok med bilderna jag tog på Tonix för någon vecka sedan! Blev SJUKT snygg!

Här är några exempel på bilder jag har med i den!

 

     [Klicka för större bilder]


Hoppas att jag kan få två exemplar av fotoboken så att jag kan ge en till Tonix och behålla en själv! 

Blev så sjukt bra!


Men nu måste man vänta till den 12 juni för att få sluta. Urgh! NU ÄR DET LUNCH!


Moi moi!

Av Rianna - 23 maj 2012 09:01

Här har vi en musikvideo gjord av en kille i min klass. Det handlar om lanet Birdie som hålls i Uppsala. Jag garvade som fan när jag såg den, herregud! XD


*fniss*


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards