A nerdy sweet life

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Rianna - 14 maj 2012 10:11

Avsnittet med Jonas Gardell. Har lite Gardell-feber, haha!

P.S Märkte nu att ljudet var lite konstigt i video nummer två. Så att ni vet!

Del 1


Del 2


Del 3


Del 4


Del 5


Del 6


Del 7

Enjoy!


Moi moi!

Av Rianna - 14 maj 2012 09:06

Festen i helgen var jättekul! Det blev mer lyckat än jag vågat hoppas, då jag själv inte är världens bästa fest-värd. Men jag fick lite hjälp av alla som kom, så det blev en jävla bra stämning!


Fick jättecoola presenter också! (Har tyvärr inte hunnit ta bild på Dannas present, vilket var en turkos kopp som det stod "lmao; laughing my arse off" på! Tack Danna! Lägger upp bild senare!) 


         [Klicka för större bilder]

Kondomer och sanning eller konsekvens fick jag av Joanna. Blåbärs-kondomen luktar fan blåbar rakt igenom förpackningen! Örhängen från Emma, så jäkla balla med dödskallar längst ut. En teckning som Loke (Tonix lillebror) ritat. Vi tror att det ska föreställa Pirates of the Caribbean! Och sist men inte minst, en bergskristall som jag fick av Tonix. Fin eller hur?! Har önskat mig en sådan hur länge som helst! 

Tack alla för jättefina presenter!


Det blev mycket äta, snacka, spela sanning eller konsekvens, dans och allmänt flum. Joanna och Niclas bytte kläder och Johan sprang omkring med Niclas i famnen när han hade Joannas klänning på sig, det såg så jävla roligt ut. Jag tog i princip inga bilder under hela festen, jag hade för fullt upp att se till att alla var nöjda och glada. Danna tog dock en massa bilder, hoppas hon lägger ut några bilder på facebook som jag kan låna och lägga upp här!


Efter att alla gäster åkt hem på söndagen åkte jag med päronen till Fyrisloppisen bredvid ICA Maxi. Jag införskaffade lite saker där!

 

Tre gamla medicinflaskor till lajv och Jonas Gardells bok "Ett ufo gör entré". Har redan läst två tredjedelar av boken och måste säga att den är hur bra som helst. Rekommenderas! Hans författerier är väldigt seriösa, vilket är kul då man får se mer av hans seriösa sida. Men ibland blir han dödsseriös på scenen också, vilket är otroligt intressant. Han är cool, helt enkelt!


VAD GÖR NI MIG TILL?! EN JÄVLA FILLIFJONKA!


En seriös Jonas Gardell, fy fan vilken gåshud jag får.

Just nu har jag entrepenörskap och vi som redovisade senaste projektet förra veckan behöver inte göra något produktivt. Tack och lov! Nu ska jag söka på mer Jonas Gardell!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards