A nerdy sweet life

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Rianna - 7 maj 2012 12:29

Jag hatar mänskligheten. Punkt slut.


För på denna jord får man inte se ut som man vill. Man måste vara smal som en sticka och man får absolut inte se ut som man vill BARA MAN MÅR BRA! Alla är fan olika, har folk fan inte lärt sig det ännu? Det är inte många som ser ut som dagens ideal, det finns alltid något som är annorlunda.


Jag fattar inte. Kan man inte bara få leva sitt jävla liv utan att behöva må dåligt över sig själv.


Moi moi!

Av Rianna - 7 maj 2012 08:41

Idag har jag ingen ork alls.


Orkar inte vara glad och livlig överhuvud taget. Jag vill bara ligga i min mjuka säng med huvudet mot Johans arm och bara sova. Skolan är inte rolig och jag ska på ett möte i eftermiddag som jag troligen inte kommer uppskatta heller. Sedan ska jag träna på Curves, har helt enkelt ingen lust. Jag vill bara gå och gömma mig.


Jag längtar bara till helgen då jag har maskeradfest. Alla jag bjöd kommer, vilket kommer bli kul! Joel, Niclas, Johan, Semla, Karin, Tonix, Danna, Joanna och Emma! Awesome! Mamma och jag planerade maten igår, kommer bli gött! Jag ser fram emot helgen, I really do! 


Nu var det visst lunch, sedan ska jag bara vara på estetisk kommunikation i typ en timme innan jag måste dra.


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards