A nerdy sweet life

Alla inlägg under april 2012

Av Rianna - 19 april 2012 20:58

Underbar låt av bandet Hel!


Man blir så glad av den men ändå är den allvarlig!


Moi moi!

Av Rianna - 18 april 2012 14:23

Lite inspiration till kläder!

               

     

     

Lite blurrigt än så länge, men här är lite inspiration som jag kan gå på i alla fall!


Moi moi!

Av Rianna - 18 april 2012 12:48

Jag ska göra en element-kostym till årets halloweenbal. Det blir elementet jord. Tonix kommer göra eld, Karin och Danna kommer förhoppningsvis vara vatten och vind. The four musketeers, så att säga. Här kommer jag lägga upp lite inspiration till sminkning.




   






      Man blir väldigt inspirerad!!


Moi moi!

Av Rianna - 18 april 2012 10:20

Min samling hittills! 


 

Mina ponys: Två stora fashion-ponies (Twilight Sparkle och Flutthershy), tre bebisponies (Rainbow Dash, Pinkie Pie och Cheerilee), en Applejack med tillhörande Winona, en Applebloom och en Sweetie Bell, alla mane six McDonaldsponys, en Feathermay med tillhörande papegoja, alla mane six blind bags + Applejack, Fluttershy och Rarity som glittrande och en Tea Love.


 

Mina andra MLP-saker: Hairclips, två målarböcker och en pysselbok, en dvd med avsnittet "Biljettballaden" + en blind bag pony (Twilight Sparkle), två nyckelringar, ett armband och ett halsband, en jojo, ett pussel, bokmärken och lite andra accessoarer till ponysarna som helt enkelt inte fick plats bland ponysarna. 


Är ganska nöjd!


Moi moi!

Av Rianna - 17 april 2012 12:26

Har alltid älskat Maroon 5. Denna låt var riktigt bra! Och videon var väldigt awesome!


Awesome!


Moi moi!

Av Rianna - 16 april 2012 23:33

JAG AVGUDAR PEWDIE FÖR ATT HAN VÅGAR DANSA SÅHÄR!!! 



Jag är så jävla glad att jag fick reda på att denna man existerade. Fan va glad jag blir när jag ser på hans videos. Så jävla härlig är han!


Moi moi!

Av Rianna - 13 april 2012 09:10

Fan vad jag älskade mig själv igår. Titta bara va snyggt!


 


    [Klicka för större bilder] 


Jag fick uppmärksamhet vilket var härligt. En kille på deviantart skrev att jag var hans dröm-modell! Fan va glad jag blev! Känns bra att känna mig vacker.  


Nu är det fotolektion. Vi ska göra en fotohemsida. Awesome!


Moi moi!

Av Rianna - 13 april 2012 08:38

Tycker ni ska läsa detta inlägg, skrivet av Tonix!


Mycket tänkvärt inlägg, tycker jag. För kärlek räcker inte till för att ta hand om ett barn. Mat och kläder, som köpes med pengar, behövs också. Ett krav är att skaffa jobb innan man skaffar något barn. Punkt slut. LÄS INLÄGGET!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards