A nerdy sweet life

Alla inlägg under mars 2012

Av Rianna - 5 mars 2012 09:57

Detta avsnitt var så awesome!


SLUTET!!  


Moi moi!

Av Rianna - 5 mars 2012 07:44

OBS! Om ni inte vill läsa ett deppigt inlägg så läs inte detta! Now you have a choice! 

Jag får så mycket skit för mitt utseende, börjar bli jävligt trött på det!


Sedan finns det folk som faktiskt försöker vara snälla när de skriver till mig men de använder sig av så onödiga ord att jag ändå tar illa upp. En kille sa att jag såg underbar ut i mina bilringar... Bilringar? Oj, vad mitt självförtroende höjs där, verkligen. Jag tycker inte illa om personen men hans ordval kunde ha varit bättre. Om han nu sa så för att vara elak har jag ingen aning om. 


Sedan till de som faktiskt är ute efter att trycka ned mig. Vad angår min vikt och mitt utseende er? Jag bara undrar? Om du stör dig på hur jag ser ut så kan du blunda eller låta bli att se på bilder av mig överhuvudtaget?! Du har inte blivit tvingad hit, eller till min bilddagbok, eller min facebook. Calling me fat doesn't make you any skinnier! Så att säga... Jag blir bara så förbannad! Varför ska JAG få lida för ERAN skull? Jag har fått stå ut med så mycket skitsnack om mitt yttre att jag fan inte pallar mycket mer. På vilket sätt blir ni lyckligare av att tracka på någon ni inte ens känner? Ni måste vara några jävla sadister eller så mår ni bara skit själva men tycker att andra förtjänar att må lika dåligt som ni. Fy fan!


Energivampyrer som på samma gång som de suger all kraft ur mig, placerar en känsla av hopplöshet i magen på en. En sådan där känsla som får det att kännas som om man aldrig kommer bli glad igen utan kan bara ligga och känna sig kass. Hatar det! 


Idag ska man jobba hemma, känner mig stressad till tusen. Aja, I guess shit must be done.


Moi moi!

Av Rianna - 1 mars 2012 21:26

Giggle at the ghostie, fast på svenska. En fandub! JAG DOG!! Den är så söt!! Och tjejen låter sjukt sött!  



IIIIIIIIH!!!  


Moi moi!

Av Rianna - 1 mars 2012 18:39

Jag måste bara få skriva av mig.


Jag skriver i en grupp som heter "Energy drinks" på bilddagboken/dayviews att jag ger en energidryck vid namn Burn Blue Refresh 3/5 i betyg. Och DIREKT blir jag råhatad! Bara för att de som kommenterar tycker den är 5/5? Sure, ni får väl tycka det då? Drick hur mycket sådan Burn ni vill om ni tycker den är toppen! Det är ju bra att ni gillar den! Men att skriva "fuck you", "du blev fan TSL (tappad som liten)" och "you have a fucking bad taste" till mig är väl fan att överdriva?! När jag får höra att mjölk är äckligt så blir inte jag stött? Även om jag älskar mjölk som fan? Det är ju löjligt!


Folk måste vara så himla butthurt! De kan säga att de råhatar en viss dryck men när någon kritiserar en dryck de gillar så blir det ett himla liv. Alltså... Ha lite självdistans när det gäller sådant? När det gäller saker/band/mat m.m så har jag faktiskt självdistans, så jävla skönt! Jag som t.ex älskar Harry Potter blir inte pissed off när någon säger att de inte gillar Harry Potter, eller till och med HATAR. Jag bryr mig inte, för huvudsaken för MIG är att JAG gillar Harry Potter eller inte. Folk som kan skämta om saker de älskar tycker jag är gudomliga!


Ett annat exempel! Många Beliebers blir ju helt jävla galna när det kommer upp "Bieber is a girl"-skämt, men kan garva så in helvete när de får se "Wait, is that J-Rocker a boy?"-skämt. Eller ja, J-Rock/Pop eller K-Pop/Rock. Allt sådant där, något som har med asiater att göra i alla fall. Det är liksom... Dubbelmoral så in i helvete. Kan du inte ta ett sådant skämt så tycker jag inte att man har rätt att skratta åt ett liknande skämt om en annan person.


 

Don't be so fucking butthurt, folk kommer inte sluta kritisera eller skämta om saker i alla fall.


Moi moi!

Av Rianna - 1 mars 2012 17:16

Blev överlycklig när jag såg att Rupert var med i denna musikvideo!


RUPERT <3


Moi moi!

Av Rianna - 1 mars 2012 16:39

En, två, tre, oh!
Stopp! Lyssna
Även om du är tjock som fan bortom all kontroll
Ful som ett troll ja det spelar ingen roll
Smal som ett hårstrå försvinner i vinden
Eller trasig från födseln med en framstjärt på kinden


Det spelar ingen roll hur du ser ut
För vi är ett gäng som alltid sticker ut
Förbered dig på att festa med en stenkross
För ikväll hänger du med oss


Så nu går vi ut ikväll
Du ska följa med oss oavsett om du är
ful, smal, broder eller jävla valross
För vi är The Motley Crew
Och det spelar ingen roll så jävla fula som vi är
Vi vinner i vilket fall som helst


Du kan ha vilken skada som helst, vara frälst, eller medlem i en sekt
Vara mycket originell eller totalt jävla väck
Rent medicinskt sjuk eller ligga med gravida
Du är välkommen till och med som medlem i Takida


Det spelar ingen roll hur du ser ut
För vi är ett gäng som alltid sticker ut
Förbered dig på att festa med en stenkross
För ikväll hänger du med oss


Så nu går vi ut ikväll
Du ska följa med oss oavsett om du är
ful, smal, broder eller jävla valross
För vi är The Motley Crew
Och det spelar ingen roll så jävla fula som vi är
Vi vinner i vilket fall som helst


~ Lillasyster



Moi moi!

Av Rianna - 1 mars 2012 11:36

Jonas Gardell. Vilken underbar människa!


 


Jag får ont i magen av skratt. Sitter här och ser ut som en mentalt skadad säl här, mitt emellan mina klasskamrater, när jag sitter och skrattar tyst men hysteriskt och klappar i händerna. JA, jag är normal!

 Moi moi!

Av Rianna - 1 mars 2012 10:13

Längtar efter att få vakna upp bredvid Johan. Längtar efter helg med älskling!


Mys med tidig frukost och kel i soffan!    


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards