A nerdy sweet life

Alla inlägg under mars 2012

Av Rianna - 6 mars 2012 14:50

Detta är den enda ear wrap jag någonsin tyckt varit snygg. Synd att jag inte har råd med en. Färgerna är jättesnygga och pärlorna är av onyx.


Denna fann jag på denna sida!  


Moi moi!

Av Rianna - 6 mars 2012 13:40

Skulle ju lägga upp lite fina bilder från igår!


                 



 


   

 


I'm sexy and I know it... Eller inte... XD  


Vi hörs snart!


Moi moi!

Av Rianna - 5 mars 2012 22:19

Lite inspirerat av Storbritannien!


                 



 I would go on forever!  


Moi moi!




Av Rianna - 5 mars 2012 21:47

Jag bara MÅSTE ha den här burken. Mysig, miljövänlig och perfekt för lajv! Man kan låtsas att det är magi ju! Helt perfekt! Burken ser ju någorlunda inlajv ut också, liksom! (HÄR finns den att köpa!)


    

        (Klicka på bilderna för att få dem större)


Beskrivning av Sun Jar: 

Att samla på sol och ha den i en för ändamålet avsedd burk har hittills varit galna vetenskapsmän och invaderade styrkor från rymden förunnat, men nu kan du själv låsa in en bit av solen i ditt hem. Men oroa dig inte. Solen kommer inte att ta slut. Det finns så mycket sol att det räcker åt alla.


CoolStuffs agenter har styrt upp denna enormt mysiga teknologi så att du, dina barn och dina barns barn (även om jag inte tycker att barn ska ha barn) kan njuta av solens mysiga ljus utan att behöva deala med, du det, själva solen. Detta ekologiska underverk fungerar på följande sätt: Du ställer din sol- eller månburk på ett ljust ställe, när solen gått ner stänger du locket och - vips - har du en liten burk full av sol eller måne som sprider ljus, värme och mys. Det finns de som säger att detta beror på solceller och batterier men vi föredrar att kalla det magi.


Och dessutom, solburk, smaka på ordet. Det är klart att du ska ha en sån.


Sun Jar är 16 cm hög och 10 cm i diameter. Laddning tar ca tre timmar i solljus och ger fem timmars lystid. Sun Jar laddas även när den inte befinner sig i direkt solljus men laddtiden blir då längre. Sun Jar har en strömbrytare så du själv väljer om du vill ha gult eller blått sken!


Alla recensioner jag läst har varit otroligt positiva och vet en på bilddagboken som jag följer som har en sådan. De verkar funka fin fint! Så jag tänker definitivt önska mig en sådan här fiffig pryl så att jag kan ha den på nästa lajv eller myskväll. AWESOME!


Moi moi!

Av Rianna - 5 mars 2012 19:40

Åh fan va kul jag hade idag!! 


Mötte upp Joanna, Tonix, Joel och Emma på stationen efter att jag köpt lite earcuffs på Glitter. Sedan drog vi till Burger King (var annars) och sedan drog vi till Indiska och H&M. Emma var tvungen att dra efter BK så det var vi andra fyra som gick till affärerna. Tänkte först köpa en flaska på Indiska men gjorde det inte, men när jag sedan skulle gå till min cykel för att åka hem så kunde jag bara inte låta bli! 


Var även tvungen att köpa den kexchokladen i nya förpackningarna för jag älskar Erik och Mackan. Och för att jag gillar kexchoklad? XD Snapple är en självklarhet, älskar den drycken. Finns i en massa olika smaker!


Fler bilder på eftermiddagen kommer imorgon. Min dator gillar inte att jag laddar upp bilder på bloggplatsen. For some fucking reason?


   Men här har ni ett smakprov. Tonix försökte pressa sig in i bilden, men det gick för fort! XD


Moi moi!

Av Rianna - 5 mars 2012 13:18

Nog för att jag kan vara bitter men om man dömer mig efter bara mina inlägg på facebook av alla saker i världen så kan man lika gärna dra något gammalt över sig.


Anyways, idag ska jag kanske träffa finaste Tonix om hon fick mitt mess och så har jag bestämt träff med sötaste Emma! Ska bli sjukt awesome, Emma har jag ju inte träffat på år och dag! 


Finaste skruttan!  


Och en Tonix förstås!    


Om inte annat så ska jag hem till Johan nu i helgen igen. HUR vet jag inte riktigt då jag inte har något busskort men på något sätt så ska det fixa sig. Vi ska ha filmkväll med en del filmer som jag helt enkelt tycker att han MÅSTE se. För säkerhets skull ska jag fråga Joanna mfl. om de vill umgås med mig i helgen innan jag bestämmer något med Johan, då det har blivit lite fail de två senaste gångerna någon frågat om jag vill komma över till dem. Så för säkerhets skull! XD


Har precis lämnat in och fixat fler av mina skolarbeten och är nu inte lika stressad längre. Tack och lov. Bara irriterad och en aning pissed off. Men aja, I keep thinking about the good things. Lika bra då man vill bevisa för folk att man faktiskt inte är den bitterfitta de tror att man är. 


Moi moi!

Av Rianna - 5 mars 2012 11:07

You will now read the message on the pic under here and fansqueel like a motherfucker!


FAAAN va jag vill gå! Men vet ej fan om det är värt att åka till Stockholm, leta sig fram till det där stället, vara där i fyra timmar och sedan åka hem mitt i natten. Det kommer säkert vara hur coolt som helst men vet ej om jag kommer orka, eller om jag kommer hitta dit. Och sista anmälningsdag är idag! 


Men ett tips till er som har tid, pengar och nånstans att bo i Stockholm (du kanske till och med bor i Stockholm.) Gå på detta om du är en riktigt Harry Potter-nörd, du kommer nog inte att blir besviken! För dig som inte vet vad mugglarportalen är så gå in på www.mugglarportalen.se och se själv! En riktigt awesome sida, faktiskt! 


Moi moi!

Av Rianna - 5 mars 2012 10:09

Någon av dessa SKA bli mina. Helst Hufflepuff-versionen! Punkt slut!


      Liksom... HUR SÖTA ÄR DE INTE?! (Hemsidan för dessa är http://brassmonki.wazala.com/ )


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards