A nerdy sweet life

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Rianna - 22 mars 2012 20:11

Bakade cupcakes idag, blev sjukt nöjd. Det blev chokladcupcakes och jordgubbscupcakes. Men endast de med choklad blev någorlunda snygga så det var dem jag tog kort på!


 

Vad tycks?


Moi moi! 

Av Rianna - 22 mars 2012 14:44

Har ni någonsin hört talas om att vara allergisk mot svett? Jag har i vilket fall aldrig hört talas om det, så därför vill jag ta upp det här ämnet.


I skolan idag så var flera tjejer "tvugna" att spruta parfym i klassrummet för att det luktade sjukt mycket svett. Tvugna? För att ni kommer "spy" om ni känner mer svett-lukt? För att ni mår skit av svettlukt? Tänk om någon i rummet är överkänslig mot parfym? (Det var personer i rummet som är överkänsliga.) Att spruta parfym på en allmän plats är lika korkat som att röka i närheten av en person man vet om är allergisk mot cigarettrök. Eller att äta nötter i närheten av en person som är så känslig att denne svullnar upp bara i närheten av nötter. Seriöst, ni är inte TVUGNA att spruta parfym överallt! Att ni sedan skrattar åt oss överkänsliga för att vi hellre känner svettlukt är fan bara dumheter. Var lite smarta, för i helvete. 


Som jag läste på en blogg, att spruta parfym så in i helvete i allmänheten i närheten av överkänsliga är som att ge någon en snyting. Det är osympatiskt, elakt och det skadar den överkänsliga i fråga. USCH! Lägg av med era översittar-lekar. Blir så förbannad när ni inte bryr er ett piss om överkänsliga.


Adjö.

Av Rianna - 22 mars 2012 14:01

Okej, jag vill kanske skaffa tumblr. Men vad för sorts tumblr ska jag skaffa? 


Jag ska starta en ny omröstning där ni får rösta på vad för sorts tumblr jag ska skapa.

Dessa alternativ kommer finnas:

* Harry Potter-bilder

* My Little Pony-bilder

* Bilder från mina fotosessions m.m

* Bilder från min vardag

* Blandat av allt detta


Ska med en gång skriva upp resultaten för den förra omröstningen!

 (Klicka på bilden för att se resultaten.)

Synd att det inte är så många som röstade dock. 


Men nu blir det ny omröstning. Rösta på vilken sorts tumblr jag ska skaffa! 


Moi moi!

Av Rianna - 22 mars 2012 12:49

Älskar denna tumblr, en av de sötaste jag någonsin sett! Förutom alla Harry Potter-tumblrs jag läser. Funderar på, ska jag skaffa tumblr?


http://my-perfect-guy-would.tumblr.com/ Länk till denna tumblr.


Exempel på bilder som man ser på denna tumblr:


                            Så mycket mys!! Älskar denna tumblr!


Moi moi!



Av Rianna - 22 mars 2012 12:21

Jag trodde nästan att hon skulle säga att vi kommit med. Istället frågade hon om Johan skulle vilja delta om vi nu kom med. Hon frågade det pga att jag berättade att Johan gillar att röra på sig fast inte hunnit utföra så mycket träning eftersom att han pluggar.


Det var kul att hon frågade det, ska fråga Johan så fort jag kommer hem. Vill gärna ha Johan som stöttepelare i detta, vilket han kommer vara även om han kanske inte vill vara med i programmet. Vi får se vad han säger!


Jag har inte ätit godis på hela veckan än så länge. Ska se till att det förblir så, förutom en cupcake från de jag ska baka idag. Inget annat blir det denna vecka! Känns sjukt bra! Jag och Johan lovade ju varandra att inte äta godis, men eftersom att han ska få en cupcake också går det jämt ut. 


Nu är det dags för samhällskunskap, sedan blir det hem och baka för att sedan dra på dans fuego! Gött!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards