A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Rianna - 20 mars 2012 23:20

Ja, jag har ju antagligen aldrig sagt det här.


Men jag samlar på nyckelringar. Speciellt på Tupperware-nyckelringar och nyckelringar med miniatyrer. Och jag älskar ju My Little Pony, som ni kanske märkt. Så när jag såg dessa två på BR idag blev jag överlycklig.


  Både nyckelring och pony? Awesome! Såg för ett tag sedan att Joel hade en Pinkie Pie och ville så gärna ha en, men hittade ingen förrän nu! Köpte båda of course, det var ju rea! (Bilder lånade från BR Leksaker)



Älskar nyckelringar och älskar My Little Pony, so why not?!

Moi moi!

Av Rianna - 20 mars 2012 23:06

Deras senaste reklamer gjorde att jag fick hjärtsnörp av cuteness overload. 



Men jag måste få säga, att valpen var lätt sötast! SÅ JÄKLA SÖT!


Moi moi!

Av Rianna - 20 mars 2012 20:27

Har alltså sökt in till programmet "Hitta formen med Martin Lidberg" tillsammans med mina föräldrar. Vi hade över två tjejer idag som intervjuade oss lite och filmade. Detta träningsprogram kommer gå på TV3, hoppas vi kommer med!


Det är alltså ett träningsprogram som Martin Lidberg kommer vara tränaren i. Han som var med i Let's Dance, ni vet?

Just han, ja!


Jag skulle ju behöva en ny och förhoppningsvis långvarande kickstart när det gäller träning och mat. Jag äter bara en massa skit och jag vill inte vara sådan längre. Jag vet att jag äter för mycket och att jag inte borde göra det, men gör det ändå. Usch... Nu blir det i alla fall nya tag, även om jag kommer med eller inte! Håll tummarna för att jag kommer med i programmet!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards