A nerdy sweet life

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Rianna - 14 mars 2012 21:56

Nu kände jag bara för att köra hiss och diss!


  

Jag hissar: 

1. Det fina vårväder vi fått! Älskar att slippa den förbaskade vinterjackan!

2. Lajvprylar i alla former, väskor, smycken, skor m.m

3. Yoghurten SKYR 

4. Min cykel är lagad

5. Harry Potter-fanfictions

 

     

Jag dissar:

1. Uppfinnings-uppdraget vi har i skolan denna vecka

2. Min storebror Sebastian som bara måste strula hela tiden

3. Spenatsoppa

4. p12:or som måste spamma samma saker överallt och ställa dumma frågor

5. Folk som tror att de vet allt om vampyrer och varulvar när de endast sett Twilight


Moi moi!

Av Rianna - 14 mars 2012 14:48

Videon är nog en av de konstigaste jag sett. Och låten i sig... vet jag inte om jag har någon kommentar om.



Moi moi!

Av Rianna - 14 mars 2012 14:30



So your mouth tastes like sunshine
baby but your eyes
are all cool
buried in my arms
And the breeze takes us deeper and further into
the heart of the moment that is gone

Av Rianna - 14 mars 2012 11:00

När du ropar till på grund av en Pewdiepie-video mitt ibland en grupp killar man knappt känner. *piiinsamt*


Vi har alltså börjat med ett nytt projekt idag. Vi ska, i grupp, komma på en uppfinning som löser ett vardagligt problem. Vi kom på att ha en sladdförkortare som kan snurra in och ut sladden automatiskt. Jag föreslog cykellås-värmare, vilket de tyckte var en bra idé men de ville hellre köra med sladdförkortaren. Ingen fara med det, jag känner mig bara så awkward bland killar jag knappt känner, jag är den enda tjejen i gruppen. Vi ligger före i schemat, så nu sitter alla andra och spelar spel medan jag ser på just Pewdiepie och skriver blogg. Så typiskt att jag måste råka ut för pinsamheter som att t.ex ropa till när något läskigt i en Let's Play dyker upp... 


Ska idag möta upp Joanna, Tonix och Karin på stan. Wieee! Karin åker tillbaka till Gotland på typ söndag så jag måste ju passa på. Mamma ska väl ha lämnat sin cykel utanför skolan, då min egna har punka och inte hinner bli fixad innan jag måste dra ned på stan. Mamma är snel hest. Hon kommer köpa mig ett busskort också, så att jag kan åka till Johan utan att behöva be om skjuts av någon. 


Nu tänker jag passa på och kolla klart Pewdiepie-videon så att jag kan ropa till hur mycket jag vill, då ingen i min grupp sitter kvar just nu då det är rast. 


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards