A nerdy sweet life

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Rianna - 13 mars 2012 20:28

Detta är nog en av de bästa ComHem-reklamerna som finns!


Haha!


Moi moi!

Av Rianna - 13 mars 2012 19:53

Mihi, ponnys på rea gillar vi!


 

Såhär ser hon ut och storleksskillnaden. Hon var riktigt stor, denna Fluttershy. Sjukt söt!    


Köpte även en målarbok med Appeljack på framsidan. Hoppas jag får den jag vann på posten snart också, då har jag en med Rainbow Dash också!


Moi moi!

Av Rianna - 13 mars 2012 18:55

Amnesia är bara för konstigt ibland... XD


Alltså, hur weird är den inte? XD


Moi moi!

Av Rianna - 13 mars 2012 13:26

Tänkte göra en liten lista för att jag inte har något bättre för mig!


10 saker jag tycker om:

Mina vänner

Min pojkvän

Musik

Fotografi

Att laga och äta mat med folk jag tycker om

Anime och Manga

My Little Pony

Att låtsas att man är med i en film när man lyssnar på musik i lurarna

Att göra någon glad och få nån att skratta

Energidryck


 


9 saker jag tycker mindre om:

Dubbelmoral/Folk som inte praktiserar vad de lär ut

Fisk

Havregrynsgröt

Måndagar

Samhällets syn på skönhet

Fans av alla sorter som inte klarar av att höra kritik om det dem gillar

Tulpanförsäljare (sådana som ger dig en blomma som gåva och sedan tvingar dig att betala för den)

Särbehandling

Folk som inte kan ta kritik även om de ber om kritik

 


8 bloggar jag läser:

www.fokis.se

www.toxictonix.bloggplatsen.se

www.kawaiichans.blogg.se

www.bettybooze.blogg.se

www.kissies.se

www.cookie.nu

www.mynameisjossan.myshowroom.se

www.antonkouba.se


 


7 saker jag vill göra i framtiden:

Flytta ihop med Johan

Bli fotograf

Skriva en fantasybok

Skaffa fler kameror och kameratillbehör + egen studio

Bli med barn

Bli mer nyttig

Komma i min lila klänning igen


 


6 saker jag är rädd för:

Döden

Mörkret

Ångest

Att någon jag älskar dör

Att jag inte kommer uppnå min fotografdröm och börjar jobba på något skitställe

Att bli bortglömd


 


5 ord som beskriver mig:

Generös

Förvirrad

Glad

Konstig

Estetisk


 


4 saker jag ser fram emot:

Piratlajvet i sommar som jag kommer vara arrangör för

Sommarens Finlands-resa, ska träffa släkt och Johan ska kanske med

Harry Potter-maratonet som jag och några vänner ska ha

UppCon 


 


3 böcker jag tycker om:

Måste säga alla böcker i Harry Potter-serien

Eragon-serien

Eldvittnet 


 


2 råsnygga personer:

Johan Boström

Toxic Tonix


1 bra låt:


(Bilderna var från WeHeartIt, jag äger ingen av bilderna)


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards