A nerdy sweet life

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Rianna - 11 mars 2012 19:25

Jag skrattade så in i helvete när jag såg den här videon! 


Fan va rolig han är! XD 


Moi moi!

Av Rianna - 11 mars 2012 18:31

Seriöst, jag hade ingen jävla aning om att Thomas Di Leva var med i Melodifestivalen. Sjukt kul ju! Och låten var verkligen sjukt mysig!  



Mysiga Thomas, han är så jäkla gullig!


Moi moi!

Av Rianna - 11 mars 2012 16:15

Nog för att man kan kritisera en låt för att man inte tycker den är bra men Danny Saucedo tar ju fan priset. En av de sämsta förlorarna jag sett hittills.


Är man med i en tävling får man fan skylla sig själv. Om man inte kan vara glad för någon annans skull ska man fan inte ens ställa upp! Att tro på sin egen låt är sjukt bra men vafan, lite jävla ödmjukhet måste man väl ändå kunna frambringa?


Kommer ihåg när Carola och Andreas Johnson ställdes upp mot Nordman och så gick Nordman vidare. Carolas ansiktsuttryck var ju priceless!


  Man kan fan inte ta ut segern i förskott, bara för att hon vunnit åt oss på Eurovision Song Contest ett par gånger så kommer det fan inte betyda att vi kommer rösta vidare henne nu. För ja, låtarna hon tävlat med efter det har varit skit. Andreas Johnson gillar jag, han kunde i alla fall vara en bra förlorare. 


Ger man sig in i en tävling får man tåla att det finns folk som är bättre än en själv. Att Dannys låt var fetast kan jag inte hålla med om, inte heller att den skulle haft bättre chans än Loreen i ESC. Den är inte dålig, jag gillar texten. Blir ganska peppad av den. Men att den är fetaste ever är ju fan att överdriva. Sedan flydde han från sändningen och vägrade vara med på efterfesten. Tycker det är en aning svagt gjort, om han nu stack för att han förlorade. Att han sedan ifrågasätter de 670 551 röster som Loreen fick är ju skrattretande. Vi röstade på Loreen för att vi tyckte hon var bra, att hon nu ligger etta i topplistan av mest antal röster i Melodifestivalen genom tiderna borde fan betyda något? Danny, du är fan vuxen, var inte så jävla barnslig och bortskämd! Du är ju så glad och uppåt annars? Ge Loreen lite lyckoönskningar och var inte en sån barnrumpa! 


Dålig förlorare, helt klart. 


Moi moi!

Av Rianna - 11 mars 2012 15:02

En underbar MLP-animation!


Älskar Pinkie Pie i den här videon!


Moi moi!

Av Rianna - 11 mars 2012 12:59

Lyssnade mycket på deras två låtar "Not gonna get us", "All the thing she said" och "Malchik Gay" när jag var liten. Och kan inte sluta förvånas av Jelenas vackra ansikte. (Hon med långt hår uppsatt i hästsvans i videon precis nedanför!) Och så är de otroligt bra, deras sångröster är underbara!





Gillas skarpt!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards