A nerdy sweet life

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Rianna - 8 mars 2012 16:36

Kommer ni ihåg Knatten? En katt som har ett namn som är en blandning av ordet "Knapp" och ordet "Katten". Det första "Knappnytt" som lades ut hade ämnet "Darin". Här har ni en video med Knappnytt som jag tycker är klockren.


Prioriteringen i dagens samhälle är ju rent ut sagt åt helvete.


Moi moi!

Av Rianna - 8 mars 2012 09:29

Grejen är den att jag inte tänker skriva ett långt inlägg om den här saken som så många andra bloggare gör. 


Det är kul att folk börjar reagera NU? När så många barn, kvinnor och män blivit förslavade, dödade, våldtagna och uppforstrade till soldater innan den där förbannade Kony. Alltså, visst, fy faan för den jävla idioten. Men fy faan på alla andra jävlar som gör samma sak i så många olika länder? Fy fan för människan som gör på det här viset, mänskligheten är en förjävlig plats. Jorden är en förjävlig plats. Vi förstör bara för oss själva. Men visst, får man ned Kony kanske man kan få ned flera pundade as. DOWN WITH KONY! Som alla säger.


Detta är inget nytt. Människor har förstört för andra människor så långt tillbaka man kan gå. 


Moi moi! 


Bild av Elias Ericson

Av Rianna - 8 mars 2012 07:52

Ville bara skriva detta till mina vänner som jag håller så kära.


Om ni mår skit så finns jag här för, även om jag kanske inte kan hjälpa till så mycket förutom att trösta. Jag kan sitta tyst och lyssna medan ni öser ur er allt som ni behöver säga. Jag står inte ut med att se er ledsna eller läsa om hemskheter som hänt er under dan eller under en längre tid, jag vill att ni ska må bra. Känner mig så otillräcklig när jag inte kan göra något åt erat problem. Men jag vill att ni ska veta att jag finns där ändå. Att jag går att prata med även om jag kanske inte kan göra något åt själva problemet. Jag kan kramas också, men det vet ni nog redan. Så vill ni ha en kram finns jag också här. Jag finns alltid till för er! Vill ni inte prata om saker kan vi istället göra något roligt som får de dåliga tankarna att försvinna. Oavsett hur ni mår så finns jag här för er, kom ihåg det! 


Tveka inte att ringa eller mejla, eller sms:a när jag har pengar och kan svara. Prata med mig när vi ses, ös ur dig allt. Jag finns till här just för ER! Jag älskar mina vänner!  


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards