A nerdy sweet life

Alla inlägg under februari 2012

Av Rianna - 7 februari 2012 18:02

Hittade en intressant tävling idag!


Jag är med och tävlar om en peruk från Pigtails! Du hittar tävlingen hos www.bettybooze.blogg.se och perukerna kommer från http://www.pigtail.se/ 


Så gå in och tävla!   


Moi moi!

Av Rianna - 7 februari 2012 07:58

Har bestämt med Tonix att jag ska till henne på lördag och ha lite pirat-fotosession. Längtar, pallar inte med skolan för tillfället. Det enda som är kul är foto, samhällskunskap, estetisk kommunikation och idrott. Och ändå pallar jag inte. Vi ska ha gym och ryggskola på idrotten idag, på Actic. 


Vill bara gå omkring och ta kort istället. Köra lite studiofotografering kanske? Helst på Tonix, Karin eller Danna. Eller Johan, även om han inte kan vara tålmodig när jag vill ta kort. 


Längtar till och med till Teneriffa. Mest för att slippa tidiga mornar, tjatiga lärare och sådant. Plugga kommer jag ju få göra ändå. Och värmen kommer jag vara tacksam över.


Ska bli skönt att gymma idag dock, hoppas att något rullband kommer vara till övers. Om vi nu ska köra rullband förstås. Hoppas! 


Ska väl ta och gå ned till cykeln nu, eftersom att den stått inne hela helgen borde växeln tamejfan funka för en gångs skull! Den fryser ju alltid till is ute, då man kan inte växla alls.


Emma och Felicia får stå för bilden idag. Tog denna på studiofotograferingen förra fredan. Överexponering!


Moi moi!

Av Rianna - 6 februari 2012 19:09

De snyggaste skorna som gjorts i hela världshistorien, förutom Converse! En dag ska en eller flera av dessa underbara pjucks bli MINA!


                   

Fy sjutton va fina de är!  I want them, and I want them now!


Moi moi!

Av Rianna - 6 februari 2012 18:30

Här får ni ett par bilder jag tog igår när jag var på väg hem!


 

Tänker ställa mig på en bro och ta liknande bilder snart. Kommer se så mycket bättre ut.


Moi moi!  

Av Rianna - 5 februari 2012 10:41

Vad tycks?


TAR ENDAST EMOT KONSTRUKTIV KRITIK!


Bilden är ritad efter denna låt: http://www.lyricsbox.com/skillet-lyrics-monster-s85tb71.html


Ett projekt vi gjort i skolan, att rita en bild efter en låt. Jag kopplade ihop låten med en ond Pinkie Pie. Kommer på nu att den är väldigt lik hela konceptet med fanficen "Cupcakes". Den kan ni förresten läsa här! Men jag varnar er, klarar ni inte av blod/gore/violence. Läs då för fasiken inte! 


I alla fall, tar gladeligen emot konstruktiv kritik om bilden. Den som skriver skit får bara blockat IP. 


Moi moi!

Av Rianna - 2 februari 2012 20:59

Det är allt jag har att säga.





Två jävligt bra exempel. Många vill ju få punkarna att framstå som värsta... ja, jag vet inte vad. ALLA är inte likadana, det gäller inte någon. När man väl lärt känna personen tror jag nog att man kan uttala sig om saken. Även det oskyldigaste kan var det värsta du stött på. Don't judge the book by it's cover. 


Jag som person älskar dock punkstilen, sjukt fint! 


Moi moi!

Av Rianna - 1 februari 2012 10:55

Älskar denna meme. Gjorde en egen baserad på Mugglis!


Ni som fattar, jag älskar er!


Moi moi!

Av Rianna - 1 februari 2012 10:12

Jag var verkligen inte peppad att ta mig ur sängen idag.


Det var 13 minusgrader ute och jag cyklar ju till skolan. Men jag bet ihop. Synd nog glömde jag sadelskyddet hemma så det blev kallt om arslet också. När jag kom fram till skolgården så kändes mina lår som isbitar, jag kunde inte känna dem överhuvud taget. Var måttligt förbannad. 


Jag längtar som en tok till sommaren, så att man slipper kylan. Jag svettas hellre än fryser till en isbit. Fy sjutton! Inget har jag emot snö men något har jag emot kyla. BLÄ!




Hoppas jag klarar av att ta mig ned till stan för att träffa Tonix. Om det fortsätter vara så här kallt så tror jag tyvärr att jag drar hem. Men det ser ut att bli fint i eftermiddag så hoppas hoppas hoppas!


Moi moi!  


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards