A nerdy sweet life

Alla inlägg under februari 2012

Av Rianna - 15 februari 2012 11:20

Älskar dig Johan. Det kommer gå bra, det kommer lösa sig!



Älskar dig  Finns alltid för dig, så att du vet!


Moi moi!

Av Rianna - 14 februari 2012 22:24

In bed I lay, with nothing but your shirt on

With nothing but your shirt on


 

Ville säga till Johan att jag älskar honom, att jag saknar honom, att jag alltid vill vara hans valentin! 

Och hans tröja är jävligt mysig och luktar Johan hela den. Kommer nog kunna sova ganska gott!

Moi moi!

Av Rianna - 13 februari 2012 20:52

Jag drar imorgon. Kommer uppdatera bloggen när jag får tag på internet. Förhoppningsvis har de internet på rummet. Om inte, får jag väl sitta nere i receptionen! 


Jag håller på att ladda över ny musik till mobilen, så att jag inte kommer ha tråkigt på flyger imorgon. Dessutom har jag bok med mig så jag kommer nog klara mig bra! Allt skolarbete har jag och Mathilda i min klass kommer uppdatera mig om vi gör något nytt! 


Ska försöka njuta av resan! Johan var här för ett tag sedan och gav mig choklad & ett nytt cyklop. Jag började för övrigt gråta när han gick. Kommer sakna honom och mina vänner. 


Nu jag ska prata med Johan, han ringde mig! Skriver när jag kommit fram till Teneriffa och inte har något att göra!


Moi moi!


 

Av Rianna - 13 februari 2012 14:51

Lite Valentine-inspererade kläder!


I love polyvore! 


Moi moi! 

Av Rianna - 13 februari 2012 14:31

Tycker att vissa borde tycka lite annorlunda på denna fina dag.


Alla Hjärtans Dag handlar inte bara om pojkvän/flickvän, man/fru osv. Det är att visa att man tycker om någon, vem som helst! Kan vara en bästis, ett husdjur, en förälder, en lärare m.m Alla som snackar om hur forever alone de kommer vara på alla hjärtans dag, borde tänka att de kan vara med en vän eller någon annan som de tycker om. Kärlek är inte bara det som t.ex jag och Johan har, utan även det som jag har med Joanna, Karin, Danna, Emma och Tonix.


Cheer up, you're not alone! Kärlek är så mycket, kom ihåg det! Nog för att jag gärna skulle spenderat denna dag med Johan då vi ofta hittar på sjukt kul saker tillsammans men ja, kan varken fira med honom eller en vän, då jag ska till Teneriffa. Får fira med päronen, om de inte vill fira den dagen med bara varandra... 


Keep on lovin'  


(Inte min bild)


Moi moi!

Av Rianna - 13 februari 2012 12:21

Lite fler piratbilder var det ju?


                   

Sjukt kul fotosession! 


En bild på Loke som Joanna tog. Lite suddig men tyckte den var så sjukt söt!  


Moi moi!

Av Rianna - 13 februari 2012 10:19

Imorgon kommer jag sitta på ett plan på väg till varma Teneriffa. 


Därför körde jag och Johan på myskväll igår och så sov han över till idag. Han kommer över senare så att vi kan snacka lite. Hängde med Tonix och Joanna i helgen! Sjukt kul vi hade! Gjorde min nya header där, bilden på bara mig är tagen av Joanna. Sjukt fin, va? Här får ni lite smakprov, ska lägga upp fler senare! Dessa bilder var tagna i piratstuk inför vårat piratlajv i sommar. Mer info kommer om det när datum är bestämt, om någon här är intresserad! (Bilderna nedan är tagna av mig!)


       

Mina fina tjejer och en liten Loke!


Nu ska jag till skolan för att äta lunch och ha Estetisk Kommunikation! (Bild av Joanna!)

Moi moi!  

Av Rianna - 10 februari 2012 08:47

Tänkte att jag kunde lägga ut nästa bild jag gjort på polyvore.com


Denna gång är den Hufflepuff-inspererad! Mitt kära elevhem! 


 

Älska Hufflepuff!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards