A nerdy sweet life

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Rianna - 29 februari 2012 14:47

Mitt i all stress så finns det alltid en go kille som spelar att hålla ögonen på en stund. Tills man har humöret tillbaka i rätt mode. Felix aka Pewdie.


             

      





 

Become a bro, if you really like good Let's Plays. You will not regret it!



*brofist* 

Av Rianna - 29 februari 2012 10:55

Jag kom hem igår. Bra. Johan kom till mig. Bra. Han var tvungen att gå. Dåligt. Han försov sig och mötte inte upp mig avtalad tid. Dåligt. Vi hade en mysig morgon. Bra. Jag vann en My Little Pony-tävling. Bra. Några klasskamrater var faktiskt glada emot mig idag. Bra. Jag fick en massa nya läxor att göra på rekordtid tills nästa vecka + en massa prov och redovisningar... Jag är död!


Strök över efternamn och även bdb-namn på de andra för säkerhets skull. Jag blev glad, jag kommer få en målarbok med "My Little Pony: Friendship is magic" på posten. 


Inspelning av kortfilm på skoltid...

Daniel: Fan va svårt det måste vara att få en oscar, det här en inspelning av en amatörfilm och jag är ändå utmattad.


Älskar det citatet. Punkt. 


På fredag ska jag och Johan äta på Burger King och gå på bio eller hyra film. Beroende på om vi hittar någon intressant bio-film. Längtar! Han fick presenter av mig idag, en Tony Tony Chopper-figur, en hatt och en del av ett parhalsband som det står "Sempre Uniti" på. Vilket är italienska och betyder "alltid förenad". Tyckte jag var lite fint. Har saknat Johan så jävla mycket att det gjort ont och har nu äntligen fått träffa honom igen. 


Ska träffa Tonix, Karin och kanske Joanna? i eftermiddag. Hoppas på Danna också men vet ej om hon har blivit informerad eller inte. Hoppas hoppas! Har saknat dem som en galning också! 


Nu ska jag dra på lunch, sedan blir det redovisning i engelskan... Burr hurr... Önska mig lycka till!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards