A nerdy sweet life

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Rianna - 15 februari 2012 11:31

Jag har stannat inne på rummet just nu för att plugga och chatta med Johan. Mina päron är på välkomst-möte men det orkade jag inte gå på. Plugga är viktigare. Senare blir det bad och kanske lunch på en restaurang vi hittade igår. Tre rätters-lunch för bara 7.95 euro. Ungefär 80 svenska kronor! Billigt billigt!


Känner redan att detta kan bli en semester som jag kan hålla igen på när det gäller sötsakerna. Det finns ju så mycket annat gott! Åt till och med fisken som serverades på buffén igår?! Det var svärdfisk, sjukt gott var det! Speciellt de lite brända kanterna! Och frukosten på hotellet var sjukt gott, fattar dock inte hur småbarnen här ORKAR äta så mycket bullar med choklad på. Jag åt ägg och bacon!  Och lite kokosyogurt med flingor, visst låter det intressant? En av de godaste yogurts jag nånsin ätit! 


Dock är internet svindyrt här, 25 euro per vecka. 250 svenska kronor. Tänker inte betala för en hel vecka till sedan! NEVAH! Nog för att pappa betalade 15 av de 25, men i alla fall. Han ska inte behöva göra det en gång till. 


Undrar var mina föräldrar tog vägen, de skulle varit tillbaka för ett bra tag sedan. Hoppas på att det blir lunch idag. Hungrig som fan! 


Skriver mer sedan!


Moi moi!

Av Rianna - 15 februari 2012 11:20

Älskar dig Johan. Det kommer gå bra, det kommer lösa sig!



Älskar dig  Finns alltid för dig, så att du vet!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards