A nerdy sweet life

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Rianna - 7 februari 2012 19:46

Så skulle jag köpa alla kläder jag nånsin vilja haft och skaffa det hår jag nånsin velat ha. En vanlig outfit skulle då se ut på två olika sätt! (Klicka på de små bilderna för att se de större versionerna!)


Håret skulle se ut typ såhär:

     


Eller såhär:

       



Mina kläder skulle se lite ut såhär:

    


Eller lite såhär:

  

Ååååh vad sugen jag är på allt! Det är så mys! *drool* Önskar jag hade obegränsat och kunde köpa allt jag ville. Ska se till att spara en massa pengar efter gymnasiet, har jag bestämt. Så att jag kan införskaffa en helt ny garderob!


Moi moi!

Av Rianna - 7 februari 2012 18:02

Hittade en intressant tävling idag!


Jag är med och tävlar om en peruk från Pigtails! Du hittar tävlingen hos www.bettybooze.blogg.se och perukerna kommer från http://www.pigtail.se/ 


Så gå in och tävla!   


Moi moi!

Av Rianna - 7 februari 2012 07:58

Har bestämt med Tonix att jag ska till henne på lördag och ha lite pirat-fotosession. Längtar, pallar inte med skolan för tillfället. Det enda som är kul är foto, samhällskunskap, estetisk kommunikation och idrott. Och ändå pallar jag inte. Vi ska ha gym och ryggskola på idrotten idag, på Actic. 


Vill bara gå omkring och ta kort istället. Köra lite studiofotografering kanske? Helst på Tonix, Karin eller Danna. Eller Johan, även om han inte kan vara tålmodig när jag vill ta kort. 


Längtar till och med till Teneriffa. Mest för att slippa tidiga mornar, tjatiga lärare och sådant. Plugga kommer jag ju få göra ändå. Och värmen kommer jag vara tacksam över.


Ska bli skönt att gymma idag dock, hoppas att något rullband kommer vara till övers. Om vi nu ska köra rullband förstås. Hoppas! 


Ska väl ta och gå ned till cykeln nu, eftersom att den stått inne hela helgen borde växeln tamejfan funka för en gångs skull! Den fryser ju alltid till is ute, då man kan inte växla alls.


Emma och Felicia får stå för bilden idag. Tog denna på studiofotograferingen förra fredan. Överexponering!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards