A nerdy sweet life

Alla inlägg under januari 2012

Av Rianna - 10 januari 2012 19:16

I’m a liar because I won’t tell you everything.

I’m stupid because sometimes I’m wrong.

I’m ugly because sometimes my face isn’t perfect.

I’m a pushover because I like making people happy.

I’m a loser because I’m not friends with your group.

I’m fake because I’m too nice.

I’m weird because I’m not like you.

I’m fat because I eat when I’m hungry.

I’m clingy because I don’t like to be alone.

I'm sorry for being myself. 
Actually, I'm not sorry at all.


  

Av Rianna - 6 januari 2012 11:19

Äntligen har jag skaffat mig en ny design!


Bestämde mig för en mera alternativ design denna gång, och jag älskar noter, döskallar och limegrönt, så varför inte liksom? Är sjukt nöjd!


IDAG SKA JAG TRÄFFA GÄNGET! WIEEEE!! Ska bli awesome, och Johan kommer hem till mig ikväll, han ska sova över tills imorrn, då vi ska ha speldag! 


Nu ska jag fixa lite innan jag drar till stan för att möta upp gänget på stan!


Moi moi!

Av Rianna - 5 januari 2012 19:51

Ni som påstår att tjejerna härunder är tjocka, ni är konstiga. Ni har konstigt ideal. Jag tycker att dagens sjuka ideal borde spolas bort.The end.


       

 



God kväll.  

Av Rianna - 5 januari 2012 16:22

"Nödvändigheter" och sådant! Jamen hörlurar behövde jag, mina är helt slutkörda. Och mitt hår är äckligt och behöver ett lyft. 


Hårfärg "koppar röd", Proffs hårspray (MYCKET hållbar) och nya "Punisher"-hörlurar. Som för övrigt är ASBRA!


Dagen med Karin var awesome, vi snackade om en massa saker, fikade och bara gick runt. Mys! Imorrn träffar jag henne igen + Peppar och Danna! Yay!


Moi moi!



Av Rianna - 4 januari 2012 23:37

Tror fortfarande att det är 2011. Men så är det, man måste bli van! Ska nu lägga upp lite bilder från mitt jullov, blev inte många då jag inte känt för att fota + att jag inte haft tid. 


                 

Lite om jullovet hittills: Firade julafton med mamma, pappa, morfar, Malin och Sebbe. Fick lite böcker, en scarf som jag ska byta på söndag, pengar och lite annat. Åkte hem till morfar och sov över för att jag skulle få skjuts till Tived där jag sedan hämtades av Roger och Johan. Fick plastfickor till mina MTG-kort i julklapp av Johan, det var mycket uppskattat! Var med Johan hos Roger och Kikki till den 28:e december och eftersom att Roger fyllde år den dagen så hoppade jag i en iskall Vristulven (en sjö) och fick även en hundring för det, WIN! Fick lite julklappar av Roger, Kikki och Pia också, så som biobiljetter, parfym, en t-shirt, en halsduk och ett sjukt fint halsband. Orkar inte säga vem som gav mig vad! Sedan firades nyår hemma hos Pia, dagen innan nyår vankades det 3-rätters middag åt Johan från mig (resten av familjen fick också smaka) och det blev sjukt gött! På nyår blev det kinamat och även ett snacksbord senare på kvällen (de chokladdoppade jordgubbarna är mitt verk!) Och för första gången i mitt liv har jag fått smaka på grillade bananer med choklad. FY FAN VA GOTT!!! Ni borde testa!

 

Har köpt otroligt många ponys detta lov också, de flesta i Tibro/Skövde. Hittade ett par stycken på McDonalds idag också! YAAY! Jag gillar ponys...


Igår var jag och Johan på stan, vi åt på Subway och så köpte vi kortboxar till våra MTG-kort och så var vi på bio, vi såg Sherlock Holmes. Det som var helfestligt var att när reklamen gick så kom helt plötsligt Peppar, Niclas och Joanna in i salongen. Rolig överraskning eller vad? Jag blev sjukt glad, och det blev ännu roligare att kolla på filmen då. Och jag måste säga att filmen ÄGDE! Sherlock Holmes är en av de ballaste karaktärer jag stött på! Rekommenderar filmen starkt!


Idag så ska jag först städa lite när jag vaknat, sedan lämna in pappas cykel på lagning och så ska jag träffa Karin på stora torget klockan 12. ÅÅÅÅHHH, längtar! Och på fredag blir det träff med hela det lilla gänget, de fyra musketörerna (jag, Peppar, Danna och Karin) + en Niclas. Vi ska byta resterande julklappar och så blir det fik på Genomfarten! Trevlans! På lördag blir det att umgås med Johan och på söndag blir det Stockholm med päronen, ska byta scarfen mot något annat på SF-bokhandeln! Fick Gryffindor när jag egentligen är Hufflepuff. Så det blir något mer i min smak istället!


Ska nog sova nu, tror jag. Lite trött är man ju.

 

Moi moi!

Av Rianna - 4 januari 2012 23:00

Eftersom att jag är osäker på om jag kommer skriva ett sjuhelvetes inlägg just idag så får ni en bild på mina avslutningsnaglar. 


Lite bättre än de svarta naglarna, men inte mycket. Jag kommer inte göra sådant här särskilt ofta, kommer aldrig att bli särskilt snyggt. Men fick en och annan komplimang om dem. Sjukt svårt att få bort kladdet på kanterna!! O.o 


Kanske kommer ett inlägg om jul och nyår snart, annars kommer det imorrn! 


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards