A nerdy sweet life

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Rianna - 30 januari 2012 19:37

Vad skulle jag gör utan dig...


Vad skulle jag göra utan dina försiktiga smekningar över mitt hår och ansikte när jag sover

Utan dina hårda kramar

Utan dina ihärdiga försöka att pussa min näsa och kittla mina fötter

Utan ditt underbara leende och ditt underbara skratt

Utan ditt ständiga tjat om att jag borde spara mina pengar

Utan dina ständiga försök att göda mig med mjölk när jag är hemma hos dig då jag inte får dricka mjölk hemma

Utan dina upprepade attacker mot mig när du vill mysa

Utan den där koppen té med extra honung du ger mig på kvällarna hemma hos dig

Utan ditt mysiga tåflörtande

Utan dina små stunder av total hyperaktivitet då du bara MÅSTE irritera mig 

Utan den där rösten du får när du blir extra kärleksfull


Fan vad jag älskar dig, Johan!   Skulle inte kunna göra något utan dig!


     


 

Av Rianna - 30 januari 2012 12:06

När mina föräldrar vill göra annat för sig själva så tänker jag sysselsätta mig med något av det här:


* Sätta mig i en solstol vid poolen och skriva på någon av de tusen berättelser som jag börjat skriva.

* Ta ett dopp i havet/i poolen

* Plugga

* Antagligen gå omkring och prata med mig själv som jag brukar göra

* Springa på rullband om de har något gym på hotellet

* Handla något nytt

* Fota

* Smaka någon glass om jag aldrig ätit förut

* Se om jag kan skaffa internet så att jag kan hålla kontakten med allmänheten

* Leta efter någon rolig affär och shoppa 


När mina föräldrar har tid med mig:

* Vi ska väl på lite utflykter till olika delar av Teneriffa

* Gå omkring och kolla in city

* Äta gott

* Shoppa

* Träna på det gym som förhoppningsvis finns på hotellet

* Motionssimma med mamma




Moi moi!  

Av Rianna - 30 januari 2012 10:42

Måndag = Mouddag!


Idag har jag och de andra estetarna endast läraren Moud hela dagen. Därför kallar jag denna dag för Mouddag. Fiffig jag är! 


Är för övrigt skitsur och hungrig, surheten kom väl med hungern och Mouds stridslystna humör antar jag. Han kan vara ganska ihärdig så därför. Dock är han en jävligt bra och pedagogisk lärare.


Idag ska jag träffa Johan på biblan, hoppas jag kan tigga till mig en tia eller något så att jag kan köpa en chokladbit. Är så sjukt sugen på en liten Twix eller Snickers! 


Tack och lov, så ska jag äta lunch snart! 


Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards