A nerdy sweet life

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Rianna - 24 januari 2012 20:56

Ända sedan jag började lyssna på Rammstein har detta varit en av mina favvolåtar! 


Bara älskar den, helt enkelt! 


Moi moi!

Av Rianna - 24 januari 2012 20:33

Så blir det lite strängare på den här bloggen.


Så fort som någon kommenterar en taskig kommentar så kommer jag ta bort den och blocka IP-adressen som personen i fråga har skrivit ifrån. Och om denne person skriver från en annan så blockar jag den med. 


Ni vet inte hur mina föräldrar kan vara. De kan vara gulliga i högst två dagar sedan är de förjävliga resten av resan. Så ni vet inte ett skit, och ni har ingen rätt att uttala er om mina föräldrar. Så ja, jag tycker ni kan ta och knipa igen. För evigt, helst. 

För mitt privatliv är inget som ni kan debattera med mig om, för det är en av de saker som ni inte vet ett skit om. Älskar jag mina föräldrar? Ja, det är klart. Men de vet inte hur de ska vara i min närhet, de är inte sådär som man tänker sig att föräldrar ska vara. De har ett lite för hårt skal.


Tyck vad bäst ni vill, kommer ändå aldrig träffa er, tack och lov. För sådana som ni är bara energitjuvar som jag lika gärna kan skita i.


Och: Jag tog bort de tidigare inläggen bara för att slippa ert värdelösa tjat!


Puss och hej då! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards