A nerdy sweet life

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Rianna - 19 januari 2012 15:26

Igår flummade jag omkring på internet och hade ingen aning om...


Att jag faktiskt skulle bestämma mig för att köpa biljetter till Uppcon av en tjej som inte kan gå och måste sälja sin. Har redan bestämt vem jag ska cosplaya, och det blir...


Chizuru från Bleach


           

 


Chizuru är en lesbisk tjej som är besatt av stora bröst, speciellt Orihimes (en huvudkaraktär) för att de är så stora. Så hon kramar gärna om Orihime så fort hon får chansen, då hon automatiskt får känna på hennes bröst. Men då får hon oftast stryk av Tatsuki, en annan karaktär i serien. 


Det som kommer bli enkelt med den här cosplayen är ju förstås kläderna (förutom skorna) och håret. Jag har typ samma frisyr som henne om jag bara gör mittbena och puffar upp håret lite på sidorna + att hårfärgen är exakt den samma i princip. Glasögonen är det bara att leta efter på second-hand affärer eller där de säljer läsglasögon. Simple as that! Kjolen kan bli det svåraste klädesplagget att få ta på men annars så kommer det nog gå som smort!


JAG ÄR TAGGAD! Och Uppcon är inte förrän i juni... Lol!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards