A nerdy sweet life

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Rianna - 15 januari 2012 23:10

Här kommer några låtar som betyder väldigt mycket för mig, även om jag inte lyssnar särskilt mycket på dem längre.





(Älskar i början när den mulliga tjejen slår omkull pappersfiguren av en gnällande, smal tjej. Känner igen mig som fan!)





Finns en massa andra med men dessa är så himla bra!


Moi moi!


Av Rianna - 15 januari 2012 20:29

För det första, är stolt över hur bra min viktnedgång verkar gå. 


Sedan i somras har jag gått ned hela 10 kilo! Från 98 till 88 kilo. Och det går bara nedåt. Imorgon så ska jag gymma igen, gjorde det senast i fredags, jag sprang 3 kilometer på 30 minuter och förbrände 136 kalorier. Ska försöka öka förbränningen och avståndet för varje gång. Har börjat äta nyttigare också och äter mellanmål oftare. På det viset blir jag inte lika sötsugen! 


Imorgon ska jag gå och springa på Friskis & Svettis, ska även lyfta lite vikter för att träna armarna. Eftersom att jag kommer träna direkt efter skolan så kommer jag ta med mig pesto-pastan som jag och Johan svängde ihop för ett par dagar sedan. Till det, en bit glögg-bröd med smör och soda stream-vatten. Till morgondagens mellanmål har jag med mig två stycken Crisp and Cereal Cranberry och en Bärry-yogurt med jordgubbssylt. 


Det går uppåt!


Mitt mål är att gå ned åtminstone 10 kilo i år. Ska fan se till att det händer! Johan kommer också att börja träna på gym, vi ska ha en fast dag i veckan, vilket kommer göra det enklare för mig att börja träna ordentligt. Och Johan kommer få lite extra stimulering då han ofta klagar över att han inte har något att göra och att han borde träna. Win win situation! Och då kan vi pusha varandra till det yttersta och laga nyttig mat tillsammans. Ett nyttigt 2012, why not?  


Nu tänker jag lattja runt lite på internet!


Moi moi!

Av Rianna - 15 januari 2012 18:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards