A nerdy sweet life

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Rianna - 10 januari 2012 22:03

Ibland, när jag känner att jag måste bli stark. Starkare än vad jag egentligen är. Då spelas de här låtarna i mina lurar.














En underbar spellista när jag är arg eller tränar på gymmet. 


Moi moi!

Av Rianna - 10 januari 2012 20:41

Utan vänner skulle jag inte överleva.


Med tanke på alla idioter jag utsätts för dagligen på internet och in real life så skulle jag inte hålla mig glad särskilt länge utan mina vänner. Och med tanke på all ytlighet och snack om sprit & droger som jag översvämmas av jämt så MÅSTE jag omfamnas av vettiga och nyktra människor åtminstone varannan dag. Jag får hela tiden höra att livet är så TRIST utan sprit, och att jag borde börja supa och sniffa. Allt detta tjat som jag avskyr. Tjat är det värsta jag vet. Man blir ju råhatad för att man inte är en supa-sig-redlös-och-röka-lungorna-ur-sig-unge. Man KAN då FAN ha kul utan sprit, och man kommer ihåg det roliga efteråt också, vilket är ett jävla stort plus! Är man bara i rätt sällskap blir allt roligt. Den här alkohol-normen gör mig ap-arg! Likaså hetero-normen och annan patetisk skit. Som dagens sätt att se på skönhet, bland annat. 


Men tack vare mina underbara vänner står jag ut med all skit, jag är så glad att jag har dem. Peppar, Danna, Karin, Johan, och Emma med även om vi inte sätts på typ ASLÄNGE! We gotta meet soon, okay? Och Niclas och Joanna är ganska coola de med!


Jag ler när jag tänker på våra knäppa upptåg. Jag skrattar åt alla knäppa bilder jag tagit på oss på picknickar, strapatser på stan, på foto-sessioner (Hej Niclas.) hemma hos någon av oss eller på halloweenbaler. Jag blir glad ända in i djupet av hjärtat, sådär så att det känns på riktigt. Åh, vad klyschigt det låter, men då får det fanimej göra det. Skulle inte stå ut med denna skitvärld om ni inte fanns. Punkt slut. Finns så många idioter så man orkar fan inte med ibland, då behöver man sådana som ni! 


I will always love you!



Moi moi!  

Av Rianna - 10 januari 2012 19:16

I’m a liar because I won’t tell you everything.

I’m stupid because sometimes I’m wrong.

I’m ugly because sometimes my face isn’t perfect.

I’m a pushover because I like making people happy.

I’m a loser because I’m not friends with your group.

I’m fake because I’m too nice.

I’m weird because I’m not like you.

I’m fat because I eat when I’m hungry.

I’m clingy because I don’t like to be alone.

I'm sorry for being myself. 
Actually, I'm not sorry at all.


  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards