A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Rianna - 20 december 2011 12:51

Jag älskar att slå in julklappar, med fint julpapper, sedan använda överdrivet mycket tejp och krusa snöret som man knyter kring. Och att ge bort dem gör mig ännu gladare, för det blir så uppskattat, speciellt om de inte förväntat sig en present. Då blir de extra glada och överraskade!

 

Än så länge har jag ett antal personer kvar att köpa klappar till.


Här är listan över de som jag köpt och inte köpt till.

Pia x

Kalle /

Johan x

Karin x

Erik /

Roger & Kikki

Peppar

Danna

Mina föräldrar (ska köpas i eftermiddag)


 

Påsen med klappar som är klara. Klappat och klart! (Håhå va klyftig jag är!)

 

Efter skolan ska jag möta upp Johan och dra ned till stan, vi ska köpa mina föräldrars julklapp och så ska Johan köpa min julklapp också! Han säger att det är en jättebra julklapp, så jag är nyfiken som tusan! Hans julklapp är redan klar, den är awesome och den är byggd på ett internskämt! Trololol!

 

Jag gillar att ge folk saker, jag tycker om att få folk att le!

 

Moi moi!

Av Rianna - 20 december 2011 10:04

Kan inte riktigt fatta det...

 

Att snart så är det jul, och nyår. Helskotta vad året har gått snabbt!! Det är nästan vansinnigt!

Här kommer några bilder från helgen med Peppar och Niclas!


                 

   

Det var en mysig helg med massa bilder, men eftersom att bilderna är ganska barnförbjudna så kommer jag lägga ut vissa på min deviantart så får de lite äldre kolla in! (Kolla min presentation för att hitta länk till min DA-sida!)

 

Jag drog även hem till Johan på söndagen, och han bjöd mig på middag på China Garden på måndag kväll, efter hans tenta som tog sjukt långt tid. Nu kommer vi antagligen inte att träffas förrän på söndag, men förhoppningsvis kan vi ses liiite idag!

 

   

Namnet är ganska passande, de håller verkligen vad de lovar när de säger "jawbreaker"... TRUST ME! Denna köpte jag när jag väntade på att Johans tenta skulle sluta!

 

  

Detta är en bild från Morgongåva, de har tjockt med snö där!

 

Och imorrn är det sista skoldagen, då börjar vi med samling i Storskogen klockan 09.30, idag så har vi ju ingen idrott så vi har sovmorgon, men mamma tvingade upp mig vid halv sju i alla fall... Jobbigt läge, som Peppar brukar säga! Vi ska jobba med det sista på en tidning som vi håller på med, en förproduktion av "Digitalt", intressant va? Not... Vill bara dra ned på stan och träffa Johan & försöka luska ut vad han ska köpa åt mig i julklapp! Eller okej, inte luska ut något, men jag vill träffa honom i vilket fall!


Fixade även naglarna inatt, satte dit tippar och målade svart, blev inte alls snyggt men då biter jag i alla fall inte på naglarna!

 


Nu ska jag lägga ned lite saker i skolväskan, ringa Johan och sedan dra, orkar inte vara hemma.

 

Moi moi!

Av Rianna - 20 december 2011 07:36

Då ska vi se... 


Peppar får stå för de flesta tokiga bilder i min blogg, men det är för att jag älskar henne!  Men ska ta knasbilder på diverse människor innan jul, bland annat Karin! KARIN KOMMER HEM PÅ ONSDAG!!!


Skriver mer sedan!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards