A nerdy sweet life

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Rianna - 15 december 2011 11:13

Det här är videos från youtube som jag bara älskar och som är rena rama klassikerna för mig. Några av dem är cosplay-videos, som ni ser. Man bara måste älska cosplay!


Älskar Jack Sparrow, den första Jokern, nazi-zombisen, Alice i Underlandet & Rapunzel i den här videon!


Åh, den här! Tjejen är så jävla duktig på cosplay! Och videon är så underbar! Grell är min favorit här!


Haha, älskar att personen gjorde den här videon, den är så klockren!


Nostalgi a lá last year! 


En video som jag gjort.. Haha, underbart! Älskar Draco Malfoy/Tom Felton och Ron Weasley/Rupert Grint så jag gjorde den här videon för ett tag sedan!


Också gjord av mig, tillägnad min förra vän Micki.


Även denna är gjord av mig, för att jag älskar paret Ron/Hermione!


Nu ska jag äta lunch!


Moi moi!

Av Rianna - 15 december 2011 10:29

Det finns ju faktiskt ingen människa som ALLTID gör mig glad. Det är ju bara så, och jag gör inte alltid mina vänner glada heller. Men de som oftast gör mig glad är...












       

 



Blir bra det här! Även om jag repostat många av bilderna redan... Måste skaffa nya bilder på mina vänner snart! Och måste träffa Emma igen!!! Var aslänge sedan.. *snyft*


Nu ska jag skriva på ett annat inlägg!


Moi moi!  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards