A nerdy sweet life

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Rianna - 8 december 2011 00:17

Idag var det alltså dags för det lilla "Bryta mot en norm"-projektet. Jag kan tyvärr inte få upp videon just nu, får prova i skolan för av nån anledning så stängs internet av när jag försöker ladda upp "för mycket" på bloggen, på youtube kan jag ladda upp vad som helst. Känner dock att vals-videon inte är något jag vill lägga upp på youtube. (Edit: Jag kunde visst inte ladda upp vad som helst på youtube heller...)


Folk på YouTube har en tendens att tjattra och gnälla på varenda liten småsak. Till exempel, jag och Johan dansar INTE bra, det är inte heller något vi har påstått. MEN, folk kommer fortfarande att skriva "Fan vad ni dansar dåligt!" och "Ska det där kallas dans?!" och så vidare. SÅ FORT jag lägger upp en video med mig och Johan blir vi hackade på, är inte så sugen på att få fler elaka kommentarer. Folk är så avundsjuka på att de inte har någon partner att dansa med, I guess. Well, to bad for them then? Kom förresten på att jag kunde stänga av kommentarerna på youtube... Vilket geni jag är... Hhaha! Men ja, videon kommer upp inom en snar framtid!


Innan projektet blev det köpande av busskortet som Johan lovade mig i utbyte mot att jag skulle bli glad igen, påfyllning av mat på Burger King, det var jag, Peppar, Johan och Semla som hände på stan by the way. Sedan lite omkringströvande på stan som resulterade i ett inköp av Johan. Han behövde nämligen en ny jacka för i hans gamla är det ett gigantiskt hål i sidan på, men han gillar egentligen inte att köpa kläder till sig själv så jag fick truga honom. Men detta blev resultatet!


Han ser riktigt bra ut i den, det måste jag säga! Han blev väldigt nöjd själv, det märktes! För övrigt har jag också en ny jacka, en sjukt snygg kappa i svart! Ska ta en bild på den senare idag! (Ni som inte förstått det, jag började skriva klockan tolv på natten, så idag är den 8:e december.)


Efter lite mer kikande i affärer, tankar på julklappar och vad man ska köpa till vem, så gick vi till det tomma utrymmet mellan Åhlens och McDonalds och utförde projektet. Det var ganska flummigt rakt igenom, men vi gjorde något i alal fall. Gillar Semlas och Peppars kommentarer i bakgrunden.. Hehe! 


Vi skildes sedan åt, jag och Johan gick för att köpa glögg till hans tenta och ovanpå det köpte han en dricka till mig, en som jag börjat gilla ganska mycket. Den smakar citron lemonad, friskt och inte alltför sött!  Dock kommer jag inte ihåg vad den heter... hmm.. Ja, inte är det särskilt viktigt! Sedan skiljdes vi åt vid hans buss och jag drog hem för att sy fast några knappar som lossnat från min nya kappa. (Folk kan fan inte sy fast knapparna ordentligt nuförtiden.) Och jag förstärkte även sömmarna vid resten av knapparna så att jag ska slippa sy fast dem mer på ett tag. 


Nu ligger jag bara och slappar framför Cash Cab & flummar omkring på Mugglarportalen för att jag inte orkar sova. Men det blir nog sova ganska snart! 


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards