A nerdy sweet life

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Rianna - 5 december 2011 17:07

EN bild räcker inte. 


 

           

Mat


 

Fotografering


 

Magic the Gathering

     

     

         

Vänner


 

 

Musik


 

 


     

Lajv/utklädnad


Typ det, finns annat också! Men orkar inte skriva mer just nu, mår inte bra.


Moi moi!

Av Rianna - 5 december 2011 15:08

Har inget att skriva om riktigt, så jag lägger upp en video för att kunna prata om något.



Jag blir så ledsen när jag ser den här videon. Jag känner igen mig på så många olika sätt att jag har tappat räkningen. De hopplösa tårarna jag helst inte vill ska komma fram, det svarta hålet som bildas i hjärtat av alla glåpord och falska rykten, den där känslan av att man är alldeles ensam, det där onda i magen som äter upp mig innifrån, den där orättvisan som aldrig försvinner. Allt detta har jag upplevt, jag förstår precis hur det känns. Det är många som blir mobbade, och det är så jävla synd att det är på det viset. Man undrar; Varför jag? Duger inte jag? Varför är jag inte lika bra som alla andra? Vad är det för fel på mig? 


INGEN ska behöva känna så, det finns inte någon som förtjänar att känna sig oduglig och värdelös. Varför ska man lägga sin energi på att få någon att må dåligt? Och om man själv mår dåligt och behöver göra sig av med den dåliga energin hjälper inte mobbning, man ska prata av sig med någon, som en snäll vuxen man känner eller en nära vän. Helt enkelt någon som finns där för att lyssna.


Ord gör ont, de sitter kvar i hjärtat som plågsamma ärr. Fattar folk inte det eller? Det är inte så jävla svårt att vara snäll! TA HAND OM VARANDRA!


Nu gnäller mamma på mig, ska dra.


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards