A nerdy sweet life

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Rianna - 1 december 2011 20:48

Ja, jag kommer antagligen bara skriva en massa bullshit nu men ni får klara er på det.


Först vill jag att ni lyssnar på den här underbara låten:

Underbar låt, usch jag blir så glad av den här låten!!


Ja, sedan då... Jo, jag börjar bli förjävligt förbannad på alla betaltoaletter som finns i den här stan! Vill folk på restauranger/stationer m.m att vi ska pissa på oss mitt i deras lokal eller? Att låta folk betala för att få utföra sina behov är rent ut sagt elakt. Och att pissa ute i det fria är ju olagligt, så varför måste de göra att vi måste tillgripa sådana åtgärder? Och sedan få åka in i finkan på köpet? (Om vi nu blir upptäckta.) Är det så roligt att trolla alla människor med ett fungerande urinsystem? Nej, jag börjar bli seriöst irriterad på det. ALLA har faktiskt inte en femma på sig så fort de behöver gå på toaletten heller... FY PÅ ALLA MED BETALTOALETT!! 


Och så är jag SJUKT taggad för imorgon, jag ska spela MTG med några av Johans klasskamrater, jag ska baka cupcakes med Johan här hemma till på lördag, hoppas de blir goda!  Vill ju inte att Rebecka ska få äckliga cupcakes i utbyta mot att jag får en billigare mantel... Skulle bli ganska fail.. Hehe.. 


Trallalalalaa, jag orkar inte någonting just nuuuu! Men jag gör något ändåå! Ni kan få se lite bilder som jag tagit nyligen, förresten!


     

Mat, mums!


Jag ska göra annat nu, hej då!


Moi moi!

Av Rianna - 1 december 2011 10:29

Tycker den beskriver ganska fint hur jag är som människa; Flummig! P.S Bild tagen av Danna, glömde skriva det igår! D.S


Moi moi!  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards