A nerdy sweet life

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Rianna - 28 november 2011 11:45

Tja, vi ska se vad jag har...


Jag tog hela klassen (det fattas några stycken men det är nästan alla här.) Har ingen annan bild med mig OCH en klasskompis, denna är den enda. 


Moi moi! 

Av Rianna - 28 november 2011 11:20

Efter en fantastisk helg sitter jag och fasar inför skolan. Jag vill inte riktigt till skolan idag, av nån anledning. Känner liksom inte för det, inte idag. Vill tillbaka till Johan och mysa & spela MTG. Men ja, det får vänta till denna helg! 


Längtar tills på lördag, då ska jag in till Stockholm med Johan & möta upp en tjej som heter Rebecka (hon hade skrivit detta inlägg på min blogg.) Jag ska köpa en mantel av henne och så ska hon visa var man kan köpa MTG-kort (MTG = Magic the Gathering) och så ska vi ta en fika nånstans. Jag ska göra muffins åt Rebecka, det är en överenskommelse vi har. Jag får manteln för en hundring mindre om hon får tyget som blir över när vi kortar ned manteln & om jag bakar muffins åt henne. Värt det, tycker jag! Och varför skulle hon inte få det överblivna tyget? Det var ju ändå hennes mantel från början, liksom? Hon har sytt den dessutom, den är sjukt snygg!


Hoppas hon inte misstycker att jag snor bilden. Men i alla fall, detta är manteln! Med spänne och huva & allt! Hon är sjukt bra på att sy, I can tell! Det är Rebecka som har på sig manteln, by the way! Hennes dayviews/bilddagbok hittar ni här!



Okej, nu ska jag dra till skolan. I eftermiddag blir det alkohol/drog-temad fotografering. Hoppas det blir bra! Skriver mera sedan!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards