A nerdy sweet life

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Rianna - 27 november 2011 23:17

Liten note to self, typ!


 

Moi moi!  

Av Rianna - 27 november 2011 22:19

                     



Under helgen har jag: Rymt till Johan mitt i natten (fick dock lov att göra det), spelat "Magic the Gathering" och vunnit två av fyra dueller, ätit ljuvlig pasta med tomatsås och köttbullar, gosat i massor, sett på skräckfilm, ätit julens första saffransbulle, sett första snön, ätit lagom mycket godis, druckit Blue Keld, pantat flaskor, ätit pepparkaks-dammsugare och fotat i massor. Loved all of it!


Nu ska jag ringa Johan och sedan skriva ned ett litet schema över veckan som kommer! Den kommer även komma upp på bloggen för då kommer jag bättre ihåg allt!


Moi moi!

Av Rianna - 27 november 2011 21:40

  "Eldvittnet", en bok av paret Kepler

  "Arvtagaren", en bok av Christopher Paolini

 Filmen "Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2" 

  Pengar!


Utöver det, mer böcker och lajvpryttlar! Jag ska officiellt få en bok om varulvar och vampyrer, och kanske ett macroobjektiv! Jag kommer antagligen inte få några lajvpryttlar av nån i min släkt, så får köpa det själv för mina julklappspengar (de pengar som jag fått i julklapp, inte de jag ska köpa julklappar för!) 


Mer inlägg snart!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards