A nerdy sweet life

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Rianna - 25 november 2011 17:29

Böcker... 


Att visa hur mycket man älskar en bok är inte att låta den stå i bokhyllan som prydnad, utan det är att vända på bladen, läsa rad efter rad, dra med sig den överallt & läsa så fort man har tid, göra vackra bokmärken till den och sedan somna med den i famnen på kvällen.


   

      


You just have to love books!


Moi moi!

Av Rianna - 25 november 2011 11:16

Jag kände mig inte särskilt julig längre, utan mera grön och... fruktig? 


Därmed min nya design! Jag vill lysa upp höstmörkret lite genom att fräscha upp bloggen med glada färger! Längtar till julen men fan, jag är inte på julhumör. Jag är på ett fruktigt humör! Blev riktigt nöjd med headern, faktiskt. Den känns ganska enkel och stilren! 


Just nu sitter jag på foto-lektion, men vi ska på lunch alldeles snart. De verkade gilla mina bilder som jag redovisade, det är ju bra!


Mer bloggning hemma, nu ska jag äta! 


Moi moi!

Av Rianna - 25 november 2011 08:19

Okej, då kör vi!




1. Jag älskar stora te-muggar

2. Utan musik skulle jag gå under

3. Jag älskar stora, rynkiga hundar

4. Jag gillar att klä mig så att folk tittar en extra gång på mig

5. Jag uppskattar ensamtid men är för övrigt otroligt social

6. Jag älskar mina vänner och min pojkvän & jag skulle även gå under utan dem


Ja ja, det blev 6 fakta men what the fuck, det gör ingenting!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards