A nerdy sweet life

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Rianna - 23 november 2011 23:29

Men fan va svårt, jag tycker ju att många är snälla... 


Men vi tar väl ett exempel då!


Pia är en otroligt snäll människa!   


Och Johan likaså!    


Och så är alla mina vänner otroligt snälla, men tänker hålla igen på bilderna denna gång! 


Moi moi!

Av Rianna - 23 november 2011 22:13

Anmälde mig ju till dagens blogg på Lindas blogg www.everypartofmylife.blogg.se och idag fick jag veta att jag blev dagens blogg!! YAAAY!!


Läs btw hennes blogg, riktigt bra är den! www.everypartofmylife.blogg.se 

Tack igen för den uppmuntrande nyheten! 


Nu ska jag plugga lite till på samhällsfrågorna inför provet imorgon! Och ni får se en bild jag tog på Eckerö-båten! MY LITTLE PONY!!!


 

Rainbow Dash är den blåa och Pinkie Pie är den rosa. Mina två favoriter (har en till men henne hittade jag inte.)


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards