A nerdy sweet life

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Rianna - 21 november 2011 18:54

En bild på en person som jag saknar... 


Jag har tyvärr ingen bild på datorn på denna underbara kvinna som jag saknar så ömt. Min mormor Astrid Elette Björk, som dog år 2003, är en person jag saknar otroligt. Var till hennes grav för några dagar sedan och grät hjärtskärande över hennes grav. Hon dog i cancer, min kära mormor. Hon var min bästa vän när jag var liten, vi lekte och skrattade mycket & hon blev aldrig arg på mig, förutom en gång då jag råkade spilla saft över något ganska värdefullt, men den lagades och jag blev förlåten för det var ju en olyckshändelse. Hon var så lugn och hennes tolerans låg på en hög nivå, och hon var alltid så snäll och givmild. Mysigaste mormorn jag kunnat ha! Älskar henne så otroligt mycket!


En bild på mormors grav. Från när jag och Johan tände ljus där, tyckte det var fint att Johan följde med in på kyrkogården även om han avskyr det. 


Ja, det var det. Nu ska jag redigera bilder.


Moi moi!  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards