A nerdy sweet life

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Rianna - 17 november 2011 21:48

Jag är med och tävlar om att få vara dagens blogg på Lindas blogg http://everypartofmylife.blogg.se/ 


Var med du också! Gå bara in och anmäl dig & skriv sedan ett inlägg på din blogg där du säger att du är med och tipsa andra!


Fina Linda som äger bloggen som har "Dagens blogg".


Tack för mig!


Moi moi! 

Av Rianna - 17 november 2011 13:06

En sak som jag längtar efter är...


Studenten! 


           

Vill få mitt betyg som förhoppningsvis är bra. Vill skriva i klasskamraternas studentmössor och låta dem skriva i min. Vill ge dem en varsin ros. Vill springa ut på podiet och skrika & hoppa till en bra danslåt medan jag slänger med studentmössan. Vill se pojkvännen stå ibland människorna och klappa händerna & le stolt åt mig. Jag vill att mina släktingar, min pojkvän och vänner ska hänga roliga gosedjur & rosor runt min hals och säga grattis. Jag vill bli fotad i min vita klänning och studentmössa. Vill åka studentflak och vara med på champagne frukost utan att dricka champagnen. Vill gå på studenskiva och festa. Dock vill jag inte bli arbetslös... Men man tar det som det kommer!! 


Och så dagens bild... 

Dag 6: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge 



Har ingen bild på datorn där vi är på samma, men här är Emma! Saknar dig, gumman!! 


Nu har jag samhällskunskap!


Moi moi! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards