A nerdy sweet life

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Rianna - 16 november 2011 19:00

Kör lite hiss och diss nurå!


 

Jag hissar: 


1. Kladdkakemuffins! För att det är så sjukt gott och enkelt att göra! Även enkelt att äta!



2. Sova! Att sova när man är sjuk är det skönaste som finns, dock fick jag inte sova länge idag...


3. Roliga & bra bloggar. Sådana bloggar som man blir genuint intresserad av. Som t.ex www.fokis.se 


     


Jag dissar:


1. Sjukdomar, jag hatar att vara sjuk. Jag missar saker i skolan då... Och man gör att kompisar väntar på en i onödan...


2. När man är ledsen över massa saker samtidigt och inte vet vad man är ledsen över mest. 


3. Att mina kladdkakemuffins inte vill stelna.. Morr!! 


Moi moi!

Av Rianna - 16 november 2011 10:24

Jag är taggad inför julafton och jullovet, och därför kör jag med ett litet jultema medan jag fixar en ny header. Mysigt, va?


För övrigt mår jag inte så bra och är hemma idag. Ligger och tittar på "Bratz". Den otecknade versionen... Jag har verkligen tråkigt... Haha! Hoppas att Johan vågar titta förbi, han är ju ändå sjuk själv så han behöver ju inte oroa sig för att bli smittad. 


Aja, dagens bild blir det nu i alla fall!


Dag 5: En bild som är gammal på dig själv:


Från Idol 2009, ganska gammal är den i alla fall. 


Den här kanske är lite väl gammal... Hahaha!      


Hoppas ni har det trevligt, nu ska jag se på tv.


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards