A nerdy sweet life

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Rianna - 15 november 2011 20:00

Som titeln lyder, en bild på en konstig tid i ditt liv! Ni får ett urval, ska jag tala om!


 

(Underbart konstig tid som jag saknar.)


   



 

Japp, dessa tider, dessa tider...


Moi moi! 

Av Rianna - 15 november 2011 16:22

 Först lite bilder från fotograferingen på Disorted Reality!


 


       


________________________________________________________________________________


Sedan bilder från Annas pyjamasparty i Gunsa på Logen!



       

Ett smycke jag gjort själv och gav Anna i födelsedags-present!


 

Hade kul när jag tog den här bilden!


   

Vaknade klockan 8 på morgonen på pyjamaspartyt av att mobilen ringde, och när jag svarade hörde jag en välbekant röst. Johan, som sa "Det är kallt härute, öppna dörren." Jag fattade inte riktigt vad han menade, men sedan sa han "Jag står ju härute." Då fattade jag. Han var utanför huset, utanför Logen och väntade på att jag skulle öppna! Han hade tagit första bussen som gick från Morgongåva till Uppsala och sedan tog han bussen till Gunsta för att överraska mig! Och han kom i kostym också, sötaste pojken! Jag blev så jäkla glad!! Kan man bli mer romantisk?? ÄLSKAR DIG JOHAN!!! 


 



Efter frukosten gick jag och Johan till Funbo kyrka, där vi tände ljus vid mormors grav. Jag bröt ihop, satt där på marken vid graven och grät högt & ljudligt. Jag saknar min mormor, jag saknar henne så att det gör ont. Jag viskade att jag älskade henne, att jag ville få henne tillbaka till jordelivet. Men det är omöjligt. Men det var skönt att gråta, och att sitta & hålla handen på graven. Jag älskar min mormor, från djupet av mitt hjärta.


   

Johan och jag åkte sedan in till Uppsala & fikade. Vi delade på dessa två saker, och så drack vi en varsin kopp choklad. Mysigt! Sedan drog vi hem till mig & där sov Johan ett tag medan jag firade pappa på fars dag, och sedan drog vi hem till Johan där jag somnade som en stock halvvägs genom ett program som jag väntat så mycket på. 

Det blev lite tråkigt morgonen efter då Johan försov sig (jag började halv ett så jag hade inte bråttom) så vi hann inte mysa så mycket på morgonen. Men det blev bra ändå! 

Idag så var det hälsodag på skolan, det kommer vara det imorgon också men jag vet inte om jag kommer gå. Jag "lade en pizza" för en stund sedan, och det bådar ju inte så gott. Men det var kul i alla fall, jag var med på passen "Humor" och "Smoothies". Min grupps smoothie blev SJUKT god! Med choklad, blåbär, hallon, jordgubbar, vaniljyoghurt och mjölk. Mumsigt! Och på "Humor" så hade vi ballongstafett, vi kollade på roliga klipp på YouTube och så fick vi lite godis till (typ två bitar) och så skulle vi knyta fast ballonger vid fötterna och så skulle vi försöka spränga andras ballonger. Lol! Var väldigt kul! 

Men nu ska jag redigera min låt till Digitalt skapande och skriva hälsodagbok. 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards