A nerdy sweet life

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Rianna - 11 november 2011 09:16

Tänkte skriva en liten lista på saker jag ska göra i helgen och samtidigt lägga upp dagens bild!


Fredag: Gå klart skolan, cykla till stan och ta tåget till Örbyhus för att fota Disorted Reality. Dra hem och mysa med pistasch-nötter och té.

Lördag: Fixa lite hemma innan jag drar in till stan. Ska ta 809:an bussen till Funbo Kyrka och sätta ljus på mormors grav, sedan blir det FEST HOS ANNA!! Sover över där till söndagen.

Söndagen: Drar hem från Gunsta, väntar in Johan som ska komma hem till mig och sedan ska vi dra & gymma på Friskis & Svettis Ekeby. 


Händelsefull helg, jupp jupp!


Dag 2: En bild på någon du älskar 


             



 


     

   


 

Ursäkta mig men här kunde jag INTE lägga upp bara en bild, kan inte utesluta någon av mina vänner! 


 

   

 



Älskar mina föräldrar också, förstås! Toni och Maria!   


Nu ska jag fortsätta att ha Foto-lektion. Fick bra kritik på mina bilder på det senaste projektet!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards