A nerdy sweet life

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Rianna - 3 november 2011 21:20

Jag är trött på snacket med cidern, så jag tog bort bilden från inlägget den var med i och även kommentarerna om den.


Jag har tagit ett par klunkar av den högst tre gånger i mitt liv. Min anledning var smaken, inte alkoholen. Mer än så är det inte. Deal with it, jag är nykterist och så ligger det till. Tack för mig!



   Kommer ta bort vidare kommentarer om detta, är trött på att diskutera om detta.


Moi moi! 

Av Rianna - 3 november 2011 20:43

Jag tror jag börjar bli kär i Hello Kitty... O.o"


Hade tråkigt idag så jag drog hem till Johan. Jag skulle ha skrivit på min hälsodagbok men vi låg bara och myste hela tiden, och så bokade Johan två banor till bowlingen imorgon. Ska bli sjukt kul! Ska sova över hos Johan nu i helgen samtidigt som Erik och Pia, och vi har bunkrat upp med godis och chips, förhoppningsvis köper Pia lite läsk att ha till. De gillar ju skräckfilmer i den familjen så vi kommer väl hyra en sådan också. 


Svärmor (Pia) var så söt mot mig när jag chattade med henne igår. Jag sa att jag hoppades att det inte var några problem att jag sov över hos Johan samtidigt som dem, det kommer ju bli lite trångt då vi är fyra i Johans lägenhet. Då skrev hon "Inga problem, vi ser er som ett." Jag blev rörd av den kommentaren, tack sötaste svärmor. Du är så fin! 


Har köpt lite saker till mig själv, tänkte visa. De är så söta!


 

En liten glasflaska att ha på lajv!


 

En OTROLIGT söt tesil i lajv-stuk!


   

Frukost-set med kopp/skål, liten tallrik och sked. Var mest ute efter koppen, älskar jättekoppar! Och denna var så söt.  


Mys! Längtar tills imorgon! Ska bli kul att träffa folket! Nu ska jag kolla på Mythbusters!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards