A nerdy sweet life

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Rianna - 1 november 2011 10:33

Lite saker som jag blir glad av!


1. Vänner!!


 

     

                                 



2. Min pojkvän (som förstås också är min vän!) 

 



   



3. Musik!

Första Justin Bieber låt jag gillar på riktigt!



P.S Detta är en av mina polare, älskar hans musik!










4. Stå upp-komik (Tycker mycket om Magnus Betnér som ni ser!)







5. Bloggar!


Jag älskar att läsa en massa olika bloggar, man får alltid ut något annorlunda av det.

Några av mina favvobloggar:

www.fokis.se (Min absoluta favorit förutom mina vänners bloggar)

www.bettybooze.blogg.se

www.theangelinhell.bloggplatsen.se

www.kissies.se 

www.kawaiichans.blogg.se

www.fotojohansson.blogg.se


6. Mat och dryck! (Nog ganska många som blir glada av mat!)

                         


Det var lite om vad jag blir glad av, berättar mer en annan gång!


Vad blir du glad av?


Moi moi!

Av Rianna - 1 november 2011 10:14

Vad jag lyssnar på just nu!


Underbar låt!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards