A nerdy sweet life

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Rianna - 29 september 2011 19:25

När jag ser att sådana stormakter som USA gör sådan här skit. Eller i alla fall USA's stat. Det gör mig illamående, gråtfärdig, upprörd och skitarg. DET ÄR JU FÖR FAN PINSAMT!


http://svtplay.se/v/2543340/dokument_utifran/torterad_av_usa 


Det handlar om att USA vill ta till extrema åtgärder för att få tag på folk från terroristgruppen al-Qaida. De torterar dem genom att låta dem stå på ett och samma ställe i fyra timmar, de skrämmer dem med fångens största fasa, till exempel hundar, hotar med att begrava dem levande, utför skendränkning på dem, ja, allt sånt där. Och de snackar om att det INTE är tortyr?! FY FAN!! De säger att de ska följa Genevédokumenten men I HELSIKE HELLER!! Det hjälper INTE att ge igen med samma mynt, då säger en människa vad fasiken som helst för att de bara vill därifrån. Och det är ju förjävla inhumant på alla sätt man kan tänka sig! INTE TORTYR??!! Gå och ta er i rövjäveln, för i helvete! Kör upp en taggig dildo i arslet, nej förresten... TA TVÅ med en gång!! Jag vill spy på dem så att de sväljer min spya och ge dem en smocka de aldrig glömmer. PLUS att jag vill ge dem en sjuhelsikes utskällning. Då menar jag verkligen SJUHELSIKES!! FY FAN PÅ ER, USA!!


FY FAN!!! 

Av Rianna - 29 september 2011 11:03

Sitter på skolan och har matte. Pisstråkigt men nödvändigt, som allt annat skolarbete man har. Man har ju prov nästa vecka på torsdagen...


Snart har vi lunch och sedan har vi samhällskunskap. Jag ska redovisa min PowerPoint om konspirationsteorier och källkritik, hoppas den är tillräckligt bra för Moa (läraren i SamSam) och att jag får högre betyg än E. Typ D eller C kanske? Är fett ovan med det nya betygs-systemet... Men aja, kommer vara naturligt efter ett tag. 


Imorrn är man ledig och då ska man till vackraste Örbyhus xD Ta bilder och ge kritik på hur bandet låter. Ska bli spännande! LÄNGTAR till helgen då jag ska inhandla mina asballa Halloween-grejor!!! Är så PEPP!! Johan hänger på också, awesome!!


Och på tal om Halloween, här kommer en bild jag gjort!

 

Nu ska jag äta lunch!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards