A nerdy sweet life

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Rianna - 28 september 2011 21:54

Idag har jag känt mig på den högsta toppen och den lägsta dalen. Men nu är jag jättepigg efter att jag haft träning och druckit ett glas hemgjort iste. Hallelujah, sömnlösa natt!


By the way, är totalt fastnaglad vid denna låt. Allt Mika gör blir alltid så jävla rätt! Filmen låten kommer ifrån är oxå KICK ASS.


Var ju på en konsert med honom tillsammans med Karin. Det var en av de bästa upplevelserna i mitt liv. Han är fan ännu bättre live! Karin och jag skrek halsen av oss, speciellt Karin. Hon hördes ju fan mest, haha!!  


 Idag så skulle vi starta mer seriöst på vårat lilla animationsprojekt. Jag hatar animationer i Flash (att göra dem, alltså) så jag tänker göra en stop motion animation istället. På eftermiddagen hade vi engelska då vi kollade på "Bend It Like Beckham", det blev långtråkigt efter ett tag och jag var sjukt hungrig då lunchen hade varit avskyvärd. Efter skolan bjöd Johan mig på pizza och en Bonaqua, innan jag skulle dra till Friskis & Svettis för Dans Fuego. En sak gör jag aldrig om: Äter pizza på en vardag + aldrig mer innan en träning. Det var dumt gjort, första och sista gången jag gör det. Innan jag drog så myste jag med Johan lite i soffan (han blir så gosig och trött när han ätit mycket) och sedan drog jag & mamma till träningen, medan Johan drog hem.


Dans Fuegon var superkul men det blev jobbigt med all pizza i magen. Men kul var det i alla fall. På fredag ska jag förhoppningsvis gå igen, beroende på om jag hinner hem från Örbyhus eller inte. Ska nämligen dra och kolla på när Bad Example repar, är ju deras lilla fotograf/vice manager eller hur nu Peppar uttryckte det, haha! Jag måste ju lyssna på hur bandet jag tar bilder för låter, ju? Ska blir kul! 


Från vänster: Niclas, Peppar (sittandes), Plutt och Semla längst bak. 


Planeringen för helgen är:


Fredag: Åka till Örbyhus och fota som en galning + ge kritik på deras musik. Åka hem och förhoppningsvis gå på Dans Fuegon då min favoritinstruktör jobbar då.

Lördag: Gå på stan och inhandla Halloween-bals stuff, äta på stan med Johan och plugga matte inför provet nästa vecka. Johan sover även över! (Johan kommer hjälpa mig betala de vita linserna inför balen! Happy!!)

Söndag: Jag, mamma, pappa och Johan åker på Mickelsmäss och hälsar på farmor & Hasse. Sedan åker väl Johan hem, antagligen.. Snyft!


Och när det gäller träning. Kom att tänka på denna vackra låt idag, som sjungs av en lika vacker människa!


Alla är lika vackra som de är, även om storleken kan vara ohälsosam vid vissa tillfällen. Beroende på om man är byggd så eller är överviktig.

Håll dig hälsosam för ditt eget bästa!  


Nu ska jag kanske sova lite, dårå. KICK ASS! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards