A nerdy sweet life

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Rianna - 22 september 2011 21:18

Blir så jävla ledsen...


När jag ser det här... Kolla BARA OM du pallar det.



Jag är ledsen för det som hände... Usch..


Som sagt, kolla inte om du är känslig.


God natt.

Av Rianna - 22 september 2011 12:41

För att vissa människor...

 

Skriver på sin blogg att de inte vill bli besvärade av andras elaka och trista kommentarer, men de skriver just elaka och trista kommentarer på andras bloggar bara för att skrika ut sin negativitet på andra. Jag fattar inte grejen, varför måste man vara negativ själv när man inte vill att nån ska vara negativ tillbaka? Hur tänker folk egentligen? Jag blir så jävla arg!


Jag kommenterar bara "negativt" om någon skrivit något rakt ut absurt, som till exempel Zytomierska, som skrev att Blondinbella var fläbbig, fast hon är NORMALSMAL. Då har man en sjuk syn på människokroppen, och det finns inget som helst positivt med att skriva så. Då brukar jag skriva att man borde lägga av med att hoppa på folk, och att man borde öppna ögonen ordentligt och se hur folk egentligen ser ut.


Och så har vi ju dem som VET att de är smala, men tigger efter uppmärksamhet genom att säga att "De behöver gå ned i vikt för de börjar känna sig runda." FAST de just är PINNSMALA eller riktigt smala. Och när de sedan pratar med mulliga eller ganska stora personer om detta också... Då går man fan över gränsen!


Och så säger vissa hur jävla snälla de är, och hur jävla änglalika de är. Fast de egentligen inte är det många gånger, kanske inte alls, utan bara riktiga grottmonster som älskar att vara "lite" onda "då och då". De kan vara snälla människor men när de väl kommer in på internet eller när personen de kan få för sig att snacka skit om gått ut ur rummet, då blir de grottmonster. Vidriga, äckliga grottmonster! Som slänger ur sig all gegga, sjögräs och hemska ord de har i munnen, bara för att de måste få ur skiten på någon. Det finns så många sådana, speciellt bland många bloggare till exempel.


"Han är såååå jävla ful att det inte kan vara sant" till exempel. Även om de säger att man inte ska tycka att folk är fula, att alla är lika fina på sitt eget vis. Jag tycker bara att elaka människor är fula, helt ärligt. Jag ser alltid allt det vackra med folk som är snälla eller som är helt okej. Eller de jag inte vet något om ännu. Bara de elaka tycker jag är fula. Och om nån nu skulle hoppa på mig och säga "Men du har ju sagt det & det.." och ja, det har jag väl. Men har ni hört talas om det där att man håller med någon för att passa in? Jag hoppas det!


Jag försökte ofta passa in i mina förra skolor, genom att hålla med folk om mycket. Vissa gånger tyckte jag verkligen en person var ful, just för att den personen varit komplett dum i huvudet och då har det varit lätt för mig att hålla med. Men andra gånger har folk sagt fula saker om mina VÄNNER, och då har jag haft skitsvårt att hålla med. Som t.ex att en viss person sa att min kompis Jonte var ful, då gick denne över gränsen. Och när jag sa åt h*n så blev personen SUR på mig. Varför då? Får jag inte försvara mänskan eller? Man kan inte gå omkring och säga att folk är fula, man vill ju inte bli kallad ful själv?! Och det där med att elaka människor är fula, vissa tycker ju att jag är ful för att de tycker jag är en elak människa, men visst, då får de väl tycka det. Jag är snäll mot de som förtjänar det. Människorna jag pratar om är elaka HELT utan anledning! Bara slänger ur sig, som de grottmonster de är.


Om nån känner sig träffad, så hoppas jag att ni skäms. Och jag riktar inte det här inlägget mot någon speciell person specifikt, utan mot många, alla som är på det här avskyvärda viset. Jag vet vissa som är så, men riktar mig in på alla och ger istället exempel på vad folk i min närhet gjort. Så om ni känner er träffade är det helt ert eget fel, inte mitt. Sluta äckla er, för fan. Jag fattar inte varför man måste vara på det viset som ni är. Men var glada att jag inte hänger ut nån på bloggen, gör jag det så kommer jag bara få skit för det då.

Äckliga, vidriga, jävla grottmonster!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards